پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

4:56:54 - پنجشنبه 30 مرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی چیزی جز نسل‌کشی نیست
جنبش دانشجویی ضدصهیونیسم دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با انتشار بیانیه‌ای در خصوص اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه اعلام کردند: اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی را چیزی جز نسل کشی نمی‌توان قلمداد کرد.

به گزارش اختصاصی ” دانشجوآزاد ” :  دبیرخانه مرکزی جنبش دانشجویی ضد صهیونیسم دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با انتشار بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت حماسه آفرینی مقاومت و مردم غزه در برابر جنایات وحشیانه اسرائیل اعلام کردند: اقدامات وحشیانه و به دور از انسانیت اخیر رژیم صهیونیستی در غزه را چیزی جز جنایت و نسل کشی نمی‌توان قلمداد کرد.
متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

 

بمباران‌ها و حملات مکرر به مردم عادی بی‌گناه و استفاده بی‌شرمانه از سلاح‌های ممنوعه در مناطق پرتراکم جمعیتی، تنها بخشی از جنایات رژیم صهیونیستی است.
گستاخی این رژیم آنجا بر همگان آشکار می‌شود که گروه‌های مقاومت را تنها به دلیل دفاع و اتهام واهی استفاده از مردم عادی به عنوان سپر دفاعی، مقصر این جنایات معرفی می‌کند.
رژیم نامشروع صهیونیستی با وجود ارتکاب تمام این جنایات فجیع و دردناک که هر انسان حق‌شناسی را در گوشه گوشه جهان متاثر می‌کند، باز هم مورد حمایت تام و بی‌قید و شرط مالی و معنوی هم پیمانان و حامیان غربی خود است.
کشورهای غربی با چشم‌پوشی کامل و عدم واکنش در‌‌ همان ابتدای بحران غزه، موجب دلگرمی این رژیم غاصب برای ادامه این جنایات بی‌شرمانه شدند.

 

در صورتی که اگر مشابه این جنایات از گروه‌ها یا دولت‌های دیگر سر زده بود، تنها مدت کوتاهی کافی بود تا با سیل قطعنامه‌ها و محکومیت‌های توام با سخنرانی‌های آتشین در تمام مجامع بین‌المللی و داخلی کشورهای غربی مواجه شویم.
هنوز هم با توجه به تمام نسل کشی‌ها و نقض‌های مکرر آتش بس‌های موقت قبلی از سوی این رژیم، گفتمان و ادبیات کشورهای غربی بخصوص آمریکا، تغییر شایانی نکرده است و همچنان با گفتمان حمایتی و تدافعی، از اقدامات رژیم صهیونیستی به عنوان واهی «دفاع از خود» حمایت می‌کنند.
با کمی دقت و ریز بینی متوجه می‌شویم بعد دردناک‌تر وقایع چند هفته اخیر غزه نه تنها در تعداد بالای تلفات غیر نظامی و تخریب زیرساخت‌ها و مراکز حیاتی این باریکه نیست؛ بلکه در تکرار و تحمیل مجدد این وضعیت اسفناک و جنگ نابرابر پس از گذشت مدت کوتاهی است.
با توجه به این نکته، اگر کمی به عقب باز‌گردیم متوجه گستردگی جنایات این رژیم خونخوار و همچنین عمق مظلومیت مردم فلسطین بخصوص مردم باریکه غزه می‌شویم.
با تمام این تفاسیر اینک جنبش دانشجویی ضد‌صهیونیسم ضمن محکومیت قطعی تمامی جنایات رژیم صهیونیستی، حمایت کامل خود را از برقراری آتش‌بس هرچند موقت، اعلام می‌دارد و خواستار برقراری آتش‌بس دائم با رعایت کامل حقوق مسلم مردم غزه، از جمله رفع حصر این باریکه است.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi