پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

15:50:31 - جمعه 12 آبان 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اقدامات عمرانی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان تشریح شد
معاون اداری، مالی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته آخرین وضعیت طرح‌ها و اقدامات عمرانی دانشگاه را تشریح کرد.

 به گزارش دانشجو آزاد:

امین باقی زاده معاون اداری، مالی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در جمع خبرنگاران آخرین وضعیت طرح‌ها و اقدامات عمرانی این دانشگاه را تشریح کرد.

وی از تکمیل محوطه سازی در محدوده سایت این دانشگاه خبر داد و گفت: محوطه سازی ضلع شرقی بلوک اداری به متراژ سه هزار متر مربع انجام شده است.

او اظهار داشت: محوطه سازی ضلع شمالی ساختمان دانشکده عمران به متراژ سه هزار متر مربع پروژه دیگری است که اجرای آن در بهسازی و زیبایی فضای پیرامونی ساختمان دانشکده‌ها تاثیرگذار است.

او با اشاره به اهمیت کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی دانشگاه در فعالیت‌های علمی، پژوهشی دانشجویان و استادان، توجه به امکانات این مرکز را از اولویت‌های معاونت اداری مالی ذکر کرد و گفت: بهسازی سالن کتابخانه و سایت کامپیوتر به متراژ یک هزار مترمربع اجرا شد که رضایت کاربران کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی را به همراه داشت.

  باقی زاده با تاکید بر بهینه سازی مصرف انرژی افزود: عملیات بهینه سازی مصرف سوخت موتور خانه دانشگاه اجرا شد که با نتایج بسیار خوبی در کاهش مصرف سوخت همراه بود.

معاون اداری مالی دانشگاه تحصیلات تکمیلی کرمان، فعالیت‌های عمرانی را مستمر و هدفمند توصیف کرد و گفت: فراهم شدن زیرساخت‌های فنی و اجرای پروژه‌های مختلف، بستر مناسب را برای فعالیت سایر بخش‌های دانشگاه فراهم می‌کند و نتایج آن با به ثمرنشستن فعالیت‌های پژوهشی و فناورانه نمایان می‌شود.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi