پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:22:44 - دوشنبه 27 بهمن 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اقتصاد دانش بنیان راه رهایی از وابستگی به نفت است
رئیس واحد علوم و تحقیقات گفت: برای مقابله و رهایی از اقتصاد مبتنی بر نفت باید به اقتصاد دانش بنیان در ایران توجه کنیم.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از مهر؛ علی عباسپور تهرانی فرد در دیدار با کارکنان بسیجی این واحد گفت: نباید تنها به برگزاری جشن یوم الله ۲۲ بهمن به مناسبت این ایام اکتفا کنیم بلکه باید همواره با آینده نگری در تداوم و پیشرفت انقلاب اسلامی و اهداف و آرمان های والای آن کوشا باشیم.

 وی با بیان اینکه پس از رحلت جانگداز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، دشمنان انقلاب به دنبال تضعیف و خدشه دار کردن آن بودند، افزود: ایثار و از خود گذشتگی مردم در سایه درایت و رهنمودهای مقام معظم رهبری همواره توانسته جلوی اقدامات خصمانه دشمنان انقلاب را بگیرد.

رئیس واحد علوم و تحقیقات نوجوانان و جوانان امروز را سکانداران آینده انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال ایجاد تفکری نادرست نسبت به اهداف و آرمان های انقلاب در بین جوانان هستند که آگاه سازی نوجوانان و جوانان برای مقابله با این هدف دشمنان وظیفه شما بسیجیان است.

عباسپور برخی نابسامانی ها در شرایط اقتصادی امروز کشور را علاوه بر دسیسه های دشمنان انقلاب، نتیجه سوء مدیریت دانست و افزود: فشارها و تحریم های دشمنان انقلاب و اسلام بر شرایط کنونی اقتصادی ایران تأثیر داشته است ولی عدم مدیریت مناسب در استفاده از فرصتهای بوجود آمده نیز در تشدید این شرایط تاثیر گذار بوده است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری تأکید ویژه ای بر اقتصاد دانش بنیان برای رهایی از اقتصاد مبتنی بر نفت دارند، تصریح کرد: کشورهای پیشرفته با تولید تکنولوژی های نوین و فروش آن به دیگر کشورها با قیمت های گزاف علاوه بر کسب درآمد موجبات وابستگی آن کشورها را نیز بوجود می آورند. بنابراین باید برای مقابله با این ترفند و رهایی از اقتصاد مبتنی بر نفت این رویکرد را در ایران مورد توجه قرار دهیم.

رئیس واحد علوم و تحقیقات با ذکر اینکه بسیجیان وظیفه سنگین تری نسبت به سایر اقشار جامعه در حفظ و پاسداشت انقلاب اسلامی  و ولایت فقیه دارند، افزود:  شما کارکنان بسیجی باید با مدنظر قرار دادن اخلاق اسلامی در رفتار خود با دانشجویان، آنها را بیش از پیش با شعائر اسلام و انقلاب آشنا سازید.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi