پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:45:14 - چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
افتخار آفرینی دانشجویان رشته زراعت و اصلاح نباتات در آزمون دکتری سراسری
در پی افتخار آفرینی دانشجویان رشته­‌ی زراعت و اصلاح نباتات دانشکده­‌ی کشاورزی دانشگاه شهید باهنر در آزمون سراسری دکتری، مصاحبه­‌ ای با جناب آقای دکتر عبدالشاهی، رئیس بخش زراعت و اصلاح نباتات دانشکده کشاورزی و عضو هیأت علمی دانشگاه شهید باهنر صورت گرفت. ​

به گزارش “دانشجو آزاد “؛ آقای دکتر عبدالشاهی ضمن ابراز خرسندی از کسب رتبه­‌های برتر آزمون دکتری توسط دانشجویان رشته زراعت و اصلاح نباتات، آن را افتخاری برای بخش زراعت و اصلاح نباتات، دانشکده­‌ی کشاورزی و دانشگاه باهنر دانسته و اظهار داشتند: «خوشبختانه اکثریت افراد پذیرفته‌شده تمایل دارند که دوره­‌ی دکتری خود را در رشته­ اصلاح نباتات همین دانشگاه بگذرانند، اما ظرفیت دانشگاه باهنر برای پذیرش این دانشجویان ۲ نفر می­‌باشد».

ایشان اسامی دانشجویان برتر آزمون دکتری اصلاح نباتات را به ترتیب ذیل اعلام نمودند:

خانم مختاری: رتبه اول

خانم امینی‌زاده: رتبه ۸

آقای یزدی‌زاده: رتبه ۴۰

خانم عابدینی: رتبه ۴۶

خانم رفیعی: رتبه ۶۱

خانم حسینی: رتبه ۷۲

همچنین در رشته­ زراعت، آقای دسترس‌زاده رتبه­‌ی ۲۹ را کسب نموده­‌ا‌ند.

ایشان در ادامه بیان داشتند: «در سال­‌های گذشته نیز دانشجویان ما رتبه­‌های بسیار خوبی در آزمون دکتری به دست آوردند. از جمله در رشته­‌ی اصلاح نباتات، خانم ساردویی که رتبه ۲ را به دست آوردند و در حال حاضر در همین دانشگاه دوره‌­ی دکتری خود را سپری می­‌کنند. همچنین خانم محمدی با رتبه­‌ی ۳، خانم امینی‌زاده با رتبه‌­ی ۱۳، خانم سالارپور با رتبه­‌ی ۱۴ و خانم توحیدی با رتبه­‌ی ۱۸ از دیگر دانشجویان برتر پذیرفته شده در سال ۹۳ بودند».

دکتر عبدالشاهی در مورد افزایش ظرفیت پذیرش ارشد و دکتری اظهار داشتند که بخش زراعت و اصلاح نباتات علاقمند به افزایش ظرفیت نبوده و توجه خود را بر افزایش کیفیت قرار داده است.

ایشان افزودند در تمامی برنامه­‌ریزی‌­ها تلاش می‌­شود تا همه‌­ی سرفصل­‌های مرتبط پوشش داده شود و در حوزه­‌ی عملی نیز اساتید و دانشجویان حداکثر تلاش خود را انجام داده و همگی از بهترین­‌ها در این حوزه هستند.

ایشان همچنین با اشاره به موفقیت دانشجویان کارشناسی ارشد در آزمون دکتری بیان کردند که تصمیم به برگزاری کلاس‌های کنکور کارشناسی ارشد در تابستان ۱۳۹۴ برای دانشجویان مقطع کارشناسی دارند تا شاهد موفقیت آنان در کنکور سال آینده باشیم.

ایشان در پایان اعلام کردند که بخش زراعت و اصلاح‌نباتات تمام تلاش خود را به کار می­‌بندد تا به کلیه­‌ی اهداف نظری و عملی تعیین شده جامه­‌ی عمل بپوشاند و بیش از پیش افتخار بیافریند و ابراز امیدواری کردند که مسئولین دانشگاه جهت تقدیر از دانشجویان برتر تدابیری بیاندیشند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi