پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

17:45:31 - دوشنبه 21 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اعلام برنامه تمرینات و مسابقات تیم ملی والیبال ایران در فنلاند
برنامه تمرینات و سه دیدار دوستانه تیم ملی والیبال ایران در فنلاند اعلام شد که بر این اساس شاگردان کواچ روز پنجشنبه نخستین بازی خود را برگزار خواهند کرد.

به گزارش  “دانشجو آزاد” به نقل ازمهر ؛ملی‌پوشان کشورمان که خود را برای حضور شایسته در رقابتهای لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۵ آماده می‌کنند هم اکنون برای برگزاری اردوی تدارکاتی و سه دیدار دوستانه در فنلاند به سر می‌برند. اعضای تیم ملی والیبال تا روز چهارشنبه تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی دو نوبت در روز برگزار می‌کنند و روز پنجشنبه در نخستین دیدار خود به مصاف فنلاند می‌روند.

بر این اساس ملی‌پوشان کشورمان صبح روز دوشنبه تمرینات بدنسازی را برگزار کردند و عصر امروز هم به کار با توپ می‌پردازند. شاگردان کواچ روز سه شنبه در دو نوبت صبح و عصر کار تاکتیکی را پی خواهند گرفت. کادر فنی تیم ملی صبح روز چهارشنبه نیز تمرین بدنسازی را در دستور کار قرار می‌دهند و در نوبت عصر به تمرین با توپ می‌پردازند.

نخستین بازی تیم ملی برابر فنلاند ساعت ۱۶:۳۰ به وقت محلی روز پنجشنبه برگزار می‌شود. تیم ایران صبح روز جمعه برای برگزاری دو دیدار دوستانه دیگر با فنلاند در روزهای جمعه و شنبه صبح راهی شهر لپاویرتا می‌شود و پس از انجام این دو بازی دوستانه روز یکشنبه به هلسینکی می‌رود و این شهر را به مقصد پراک در جمهوری چک ترک خواهد کرد.

دومین بازی تیم ملی ایران برابر فنلاند ساعت ۱۸ به وقت محلی روز جمعه و سومین دیدار نیز ساعت ۱۶:۳۰ به وقت محلی روز شنبه خواهد بود.

کاروان والیبال ایران صبح روز یکشنبه از لپاویرتا به سمت فرودگاه هلسینکی حرکت می‌کنند و ساعت ۹:۳۵ به وقت محلی این شهر را به مقصد پراگ محل برگزاری دو دیدار دوستانه با جمهوری چک ترک خواهد کرد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi