پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:16:35 - سه شنبه 27 بهمن 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی مرحله تکمیل ظرفیت دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۴
فهرست اسامی تعداد ۵۰۸ نفر از پذیرفته شدگان نهایی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۱۳۹۴ از بعد ازظهر امروز دوشنبه ۲۶ بهمن ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

ه گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از ایرنا:مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا افزود: از این تعداد ۱۹۰ نفر زن و ۳۱۸ نفر مرد هستند و اطلاعیه سازمان سنجش درباره اعلام اسامی پذیرفته شدگان به همراه فهرست مذکور از امروز بعد از ظهر بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.
حسین توکلی ادامه داد: ضرورت دارد همه پذیرفته شدگان برای اطلاع از تاریخ و مدارک لازم برای ثبت نام، ابتدا به سایت اطلاع رسانی دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل قبولی مراجعه کنند و در صورت نبودن برنامه زمانی خاص در این دو سایت، در یکی از روزهای شنبه یا یکشنبه اول و دوم اسفند ماه ۹۴ با توجه به شرایظ و ضوابط اعلام شده در اطلاعیه برای ثبت نام به دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی مراجعه کنند.

** ثبت نام ۵۶ هزار و ۳۷ داوطلب تا امروز
توکلی همچنین در ادامه از ثبت نام ۵۶ هزار و ۳۷ داوطلب در دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی تا صبح امروز ( دوشنبه ۲۶ بهمن ماه) خبر داد.
وی با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام برای دوره های مذکور تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۲۸بهمن ماه افزود: تمامی متقاضیان ضرورت دارد در مهلت تعیین شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ضمن مطالعه اطلاعیه های مربوط در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

**۴۰۹ هزار و ۵۶۰ نفر درآزمون ثبت نام کرده اند
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آخرین آمار ثبت نام کنکور سراسری سال ۹۵ گفت: تا صبح امروز ۲۶ بهمن ماه تعداد ۴۰۹ هزار و ۵۶۰ داوطلب برای آزمون سراسری ۹۵ ثبت نام کرده اند.
وی آزمون سراسری سال ۹۵ به منظور پذیرش دانشجو در دوره های روزانه، شبانه، نیمه حضوری، مجازی و پردیس های خودگردان و دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیر دولتی و همچنین کد رشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد برگزار می شود.

** تمدید ثبت نام برای آزمون دوره کاردانی فنی و کاردان حرفه ای
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور همچنین از تمدید زمان ثبت نام پذیرش در دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داد.
وی افزود: مهلت ثبت نام در دوره های مذکور سه شنبه( ۲۷ بهمن ماه) است.

انتهای پیام/س

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi