پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

14:52:29 - شنبه 28 بهمن 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در قالب کاروان دانشجویی صورت گرفت
اعزام دانشجویان دانشگاههای جنوب استان کرمان به مناطق عملیاتی جنوب کشور
به منظور ارتقا روحیه معنوی و همگرایی فکری دانشجویان با راه و روش شهدا و بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور؛ ۲۶۰ نفر از دانشجویان خواهر و برادر به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

 به گزارش دانشجو آزاد:کاروان راهیان نور دانشجویان دانشگاههای جنوب استان کرمان با بدرقه روسای دانشگاه‌ها و فرمانده هان سپاه شهرستانهای جنوبی استان کرمان راهی مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس شدند.


مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان کهنوج در حاشیه این اعزام گفت: بسیج دانشجویی شهرستانهای جنوبی استان کرمان جهت ارتقا روحیه معنوی و همگرایی فکری دانشجویان با راه و روش شهدا و بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور؛ ۲۶۰ نفر از دانشجویان خواهر و برادر را به این مناطق اعزام نمود.


رسول جمشیدی افزود: در این مرحله تعداد ۴۰ نفر از دانشجویان برادر و ۲۲۰ نفر از دانشجویان خواهر با ۶ دستگاه اتوبوس بمدت ۶ روز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند ۰


وی تصریح کرد: دانشجویان در این سفر معنوی از یادمان‌های مدنظر مانند دوکوهه، فکه، کانال کمیل‌، هویزه، چذابه، اروند کنار، معراج شهدا، شلمچه و همچنین چند یادمان ویژه بسیج دانشجویی از جمله شهید باقری از یادمان های هدف ما می‌باشد بازدید خواهند کرد.


جمشیدی هدف از اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب را علاوه بر ارتقا روحیه معنوی دانشجویان، آشنایی با سیره و روش زندگی شهدا و همچنین ترویج آن در حاد جامعه مخصوصا دانشگاه‌ها برشمرد.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi