پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

23:38:54 - دوشنبه 11 آبان 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اعتلای کشور در گرو تخصص همراه با تعهد است
رستمی ابوسعیدی با اشاره به نقش بارز و برجسته اساتید بسیجی در اقتدار کشور گفت: نقش اساتید بسیجی در شکل گیری نظام جمهوری اسلامی و بعد از آن، نقشی معنوی و تخصصی است و بدون شک کشور برای اعتلای بیشتر نیازمند تخصص همراه با تعهد اساتید و نخبگان است.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ سرپرست دانشگاه پیام نور در نشست سالانه مسئولان بسیج اساتید مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۳ آبان افزود: تخصص بدون تعهد و یا تعهد تحجری، زمینه رشد را فراهم نمی نماید.
وی به هجمه دشمنان به نسل جوان اشاره کرد و گفت: در دنیای ارتباطات و مجازی، هجمه دشمنان متوجه نسل جوان و دانشجویان کشور است تا با ایجاد خودباختگی فرهنگی در جوانان به اهداف خود دست یابند و در این میان اساتید و به ویژه اساتید متعهد در آگاه کردن جوانان دانشجو نقشی برجسته و بارز دارند.
رستمی ابوسعیدی همدلی و همفکری را یکی از ملزومات مقابله با دشمنان دانست و گفت: جوانان کشور ما نخبگانی مستعد و توانمند هستند که تاکنون توانسته اند در میادین بین المللی و با کسب مقام های ارزنده، با اقتدار ظاهر شوند و اساتید باید برای روشن شدن مسیر هدفمند این عزیزان، به خوبی به وظایف و تعهداتشان عمل نمایند.
وی با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور از پتانسیل و توانمندی های ویژه ای برخوردار است، اظهار داشت: دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگ ترین دانشگاه دولتی کشور و جمعیت بالای دانشجویی ،حدود نیمی از دانشجویان دانشگاه های دولتی را تحت پوشش دارد و از این پتانسیل باید به نحو احسن استفاده نمود و نقطه نظرات دانشجویان عزیز می تواند در پیشرفت اهداف دانشگاه موثر باشد.
وی افزود: این دانشگاه عرصه ای برای اشاعه ارزش های اسلامی است و اساتید می توانند با همدلی، انسجام و همفکری و استفاده از این ظرفیت ها، در جهت اعتلای بیشتر دانشگاه و حفظ ارزش های اسلامی گام بردارند.
سرپرست دانشگاه پیام نور در پایان آمادگی خود را برای دریافت نظرها، پیشنهادها و انتقادات سازنده اساتید بسیجی دانشگاه پیام نور در جهت ارتقا و اعتلای هر چه بیشتر دانشگاه، اعلام کرد.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi