پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

14:22:59 - چهارشنبه 17 آبان 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم:
استراتژی وزارت علوم افزایش کیفیت در آموزش عالی است
رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم و هیأت همراه با حضور در دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان از بخش‌های مختلف این دانشگاه بازدید و سپس با رئیس و هیأت رئیسه این دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.

 به گزارش دانشجو آزاد: رضا رنجبرکریمی رئیس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در این دیدار با اشاره به تاریخچه تأسیس دانشگاه به معرفی آن پرداخت و اظهار داشت: این دانشگاه در حوزه فناوری در استان کرمان پیشتاز است و تعداد ۹۵ واحد فناور در مرکز رشد آن فعال هستند که ۱۹ واحد آن دانش بنیان اند.

وی افزود: علی رغم اینکه در حق کل استان کرمان نسبت به بحث فناوری اجحاف زیادی شده است، اما مسؤولین دانشگاه ولی عصر(عج) با ابتکارهای خود فناوری را در شهرستان رفسنجان به خوبی گسترش دادند که این دانشگاه در سال گذشته دستگاه برتر استان در تحقق شعار سال شده است.

 ادعای وزارت علوم این است که حکمرانی از پایین به بالا انجام می شود

در ادامه دکتر رازینی رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت عتف هم با اشاره به تأکید وزیر علوم به سفرهای استانی اظهار داشت: برای نظارت و ارزیابی به اینجا نیامدیم و با توجه به اینکه ادعای وزارت علوم این است که حکمرانی از پایین به بالا انجام می شود، هیچ گاه در وظیفه نظارت دفاتر استانی خود دخالت نکردیم.

وی استراتژی وزارت علوم را ایجاد کیفیت در آموزش عالی دانست و گفت: کیفیت با نظارت ایجاد می شود و یکی از خواسته های ما که بارها از طرف رییس جمهور نیز به آن اشاره شده است ارتقای بهره وری در آموزش است.

او در رابطه با دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان بیان داشت: علی رغم اینکه مشکلاتی در شناخته شدن این دانشگاه وجود داشته است اما این دانشگاه را به عنوان یک دانشگاه مهم می شناسیم و جزو دانشگاه های اصلی استان کرمان است.

در پایان رئیس مرکز نظارت و ارزیابی وزارت عتف و هیأت همراه از نمایشگاه دائمی واحد های فناور در مرکز رشد دانشگاه ولی عصر (عج) واقع در ساختمان موزه ریاست جمهوری بازدید کردند.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi