پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:33:20 - دوشنبه 5 تیر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
استارت‌آپ‌های حوزه مالی مشمول حمایت کلینیک نوآوری بانک ملی می‌شوند
بانک ملی با افتتاح کلینیک نوآوری، اقدام به جذب نخبگان و حمایت از شرکت‌ها و استارت‌آپ‌ها و کسب و کارهای فعال در حوزه صنعت بانکداری کرده است.

به گزارش دانشجو آزاد: در حاشیه بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ، کلینیک نوآوری فینوداد با رویکرد حمایت و حفظ پایداری کسب و کارهای نوپا در حوزه بانکداری معرفی شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

این مرکز نوآوری در راستای توسعه نوآوری و فناوری مالی و بانکی با محوریت بانک ملی ایران و سرمایه‌گذاری گروه شرکت‌های سداد تشکیل شده‌است. این مرکز مأموریت خود را فراهم‌آوری زیرساخت، منابع، تجارب و شبکه موردنیاز کارآفرینان در نظر گرفته‌ است.

شناسایی و جذب نخبگان، حضور در دانشگاه‌های معتبر، راه‌اندازی و تجهیز فضای کار اشتراکی از اولویت‌های این مرکز نوآوری است که با ارائه برنامه‌های مختلف در توسعه شبکه کارآفرینی و ارزش‌آفرینی میان دانشجویان و کارآفرینان مرتبط با دانشگاه، نقش فعالی را ایفا خواهد کرد.

هر کسب‌وکار در حوزه‌های مرتبط با فعالیت بانکداری و فین‌تک که محصول یا خدمت فناورانه‌ای ارائه کند، مشمول حمایت‌های این مرکز نوآوری خواهد شد.

این خدمات شامل ارائه‌ زیرساخت‌ها و خدمات ویژه موجود در زیست‌بوم بانک ملی ایران شامل شبکه‌سازی، بازارسازی، APIهای بانکی، درگاه پرداخت و POS  می‌شود.

به گزارش ایسنا، بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ از ۴ تیر ماه آغاز به کار کرده و تا ۷ تیرماه از ساعت ۸ تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi