پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:14:31 - چهارشنبه 1 آذر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان:
اساتید بسیجی رسالت بزرگی بر عهده دارند/فعالیت پژوهشکده حاج قاسم در دانشگاه شهید باهنر
رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان گفت : اساتید بسیجی رسالت بزرگی در حوزه های جهادتبیین، روشنگری و تولیدعلم بر عهده دارند.

به گزارش دانشجو آزاد:  قاسم محمدی نژاد رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان در نشست اساتید بسیجی دانشگاههای کرمان که ذیل برنامه نشست سراسری ۳۰ هزار نفری جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید کشور در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد گفت : اساتید بسیجی رسالت بزرگی در حوزه های جهادتبیین، روشنگری و تولیدعلم بر عهده دارند.

او افزود: پژوهشکده حاج قاسم در دانشگاه شهید باهنر ایجاد و فعال می باشد و فعالیت کمیته علمی کشوری مکتب حاج قاسم نیز به این پژوهشکده واگذار شده است.
وی اظهار داشت : دبیرخانه جهاد تبیین استان نیز در این پژوهشکده مستقر شده و فعالیت می نماید.

محمدی نژاد با اشاره به اینکه سازمان بسیج اساتید استان با برخورداری از اساتید برجسته در رشته های مختلف به موضوع حل مسائل و مشکلات استان وارد شده است گفت : نیروهای علمی دانشگاهی باید نقش هدایت و گره گشایی داشته باشند.

او تصریح کرد: در ۲۸ کانون بسبج اساتید دانشگاههای استان به صورت مسئله محور اقدام می شود و در حال حاضر ۳ هزار ۶۰۰ استاد عضو این سازمان می باشند.

رییس سازمان بسیج اساتید استان کرمان با اشاره به ظرفیت های معدنی، صنعتی، کشاورزی و فرهنگی استان کرمان گفت : اساتید برجسته و دلسوز و متعهد باید در نظام حکمرانی ، در تصمیم سازی ها نقش داشته باشند و دیدگاه هایشان را به مسئولان منتقل نمایند.
او با اشاره به لزوم زمینه سازی جذب نخبگان در دانشگاه ها افزود: رایزنی ها به منظور جذب نخبگان در دانشگاه در حال انجام است.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi