پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:06:37 - یکشنبه 13 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
از کسب مدال و به پایان رسیدن روزهای سخت بسیار خوشحالم
کاراته کای کرمانی وزن منهای ۶۸ کیلوگرم تیم دانشگاه آزاد اسلامی که موفق شد مدال برنز این رقابتها را از آن خود کند، گفت: خوشحالم از اینکه روزهای تلخ سپری شده و مجددا توانستم در تاتامی بین المللی پا گذاشته و مدال کسب کنم.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از ورزش خبر؛ رضازاده  پس از پایان مسابقات گفت : به دلیل تصادف و به دنبال آن مصدومیتی که پیش از بازیهای آسیایی اینچئون برایم اتفاق افتاد مدتی از میادین بین المللی دور بودم و حدود سه ماه هیچ تمرینی نداشتم.

 
وی همچنین ادامه داد: این دوره از رقابتها کیفیت خوبی نسبت به سال گذشته که در کویت برگزار شد، داشت وخوشبختانه من هم در این رقابتها توانستم مدال کسب کنم.

رضا زاده در پاسخ به این سوال که آیا مبارزه در یک وزن پایین تر برایش سخت است یا خیر، گفت: اولین تجربه حضور من در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم در مسابقات دانشجویان جهان مونتنگرو بود که البته فرصت اندکی برای کاهش وزن داشتم و نتوانستم نتیجه دلخواه را کسب کنم و مقابل حریف فرانسوی در هانتی مغلوب شدم.

وی با اشاره به اینکه در وزن پایین تر راحت تر توانسته اجرای تکنیک کند، گفت: در این وزن احساس خوبی دارم و هدفم شرکت در مسابقات آسیایی ژاپن و کسب افتخار است.

رضا زاده در مورد رقابتهای جام باشگاههای آسیا گفت: در مبارزه اول مقابل حریف ازبکستانی قرار گرفتم و در ثاینه های پایانی یک امتیاز از دست دادم که داوری هم در این مبارزه بی تاثیر نبود و مقابل این حریف نتیجه را واگذار کردم. اما در بازی با نماینده قزاقستان در رپه شارژ برنده شدم و برنز گرفتم.

وی ادامه داد: روز دوم مسابقات داوری به نفع میزبان بود و متاسفانه در فینال کومیته تیمی تیم ایران با اینکه غیرتمندانه جنگید اما نتیجه به سود ازبکستان تمام شد و ما به مدال نقره رسیدیم هر چند چیزی از ارزشهای کاراته بانوان کم نشد و بچه ها نشان دادند می توانند در میادین بزرگ درخشش خوبی داشته باشند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi