پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:26:04 - چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
از قول من مصاحبه خیالی چاپ کردند!/ به دنبال شکایت از آن نشریه هستم
مهاجم استقلال با تکذیب مصاحبه منتسب به خودش گفت که به دنبال شکایت از این نشریه است.

به گزارش”دانشجو آزاد”  به نقل بانک ورزش ، رضا عنایتی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، با رد اظهارات منتسب به خودش که یکی از نشریات ورزشی از قول او چاپ کرده است، گفت: من یک کلمه هم با این روزنامه صحبت نکرده ام و نمی دانم که این صحبت ها را روی چه حسابی از قول من منتشر کرده اند. من از اینکه این صحبت ها را منتشر کرده اند واقعا ناراحتم و به دنبال شکایت از این نشریه هستم تا از این به بعد مصاحبه های خیالی از من چاپ نکنند. این صحبت هایی که از من منتشر شده نه در شان استقلال است و نه در شان من و از طرفی دیگر همه رضا عنایتی را می شناسند و می دانند که اهل اینطور حرف زدن نیست. در ضمن اخیرا آقای افشارزاده به تمرین استقلال آمدند و اگر گلایه و مطلبی هم بوده باشد در آنجا به ایشان گفته شده و این گونه مطلب نوشتن از قول من واقعا زیبا نیست.

او در پایان با اشاره به بازی حساس استقلال و پدیده گفت: بازی با پدیده برای ما بسیار مهم است و همه بازیکنان هم قسم شده اند تا این تیم را شکست دهند. ما هنوز شانس برای قهرمانی داریم و اگر به این هدف نرسیم باید هرطور شده سهمیه آسیایی را کسب کنیم تا دل هواداران شاد شود. البته حضور هواداران استقلال در ورزشگاه خیلی می تواند به روند ما در آن بازی کمک کند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، یکی از نشریات ورزشی، صبح چهارشنبه مصاحبه ای از سوی عنایتی منتشر کرده که در آن از سوی این مهاجم استقلال اصطلاحا افشاگری هایی صورت گرفته است.

کلید واژه‌ها: استقلال, عنایتی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi