پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:00:20 - سه شنبه 24 فروردین 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
از “زنده باد مخالف من” تا غوغای مخالفت با منتقدان /بسیج دانشجویی یک تشکل فصلی و انتخاباتی نیست
پازل تناقض گویی ها در بین دولت مردان و مسئولین کشور ما روز به روز کامل تر می شود، چرا برخی افراد قبل از انتخابات ها می گویند “زنده باد مخالف من “! اما بعد از انتخابات نسبت به انتقادهایی که به آنها وارد می شود بسیار کم طاقت می شوند.

به گزارش “دانشجوآزاد” چند روز پیش همزمان با روز ملی فناوری هسته ای جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان مراسم ختم نمادین برای صنعت هسته ای برگزار کردند که با واکنش های تند و غیر منطقی برخی افراد روبرو شد در همین راستا سجاد جعفری در گفتگو با خبرنگار “دانشجوآزاد” در رابطه با برخی اظهار نظرهای نادرست در مورد برگزاری این مراسم گفت: عده ای گفته اند که وضع هسته ای کشور هرچه باشد هنوز به مرگ و قبر نرسیده است.حقیر در پاسخ به این عزیزان باید بگویم:بله فناوری هسته ای کشور نمرده است ماهم نگفته ایم مرده است ما گفته ایم شهید!!و لاتحسبن الذین قتوا فی سبیل الله اموات… همین نام شهید یعنی امید!

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اخذ مجوز جهت برگزاری مراسم ترحیم نمادین اظهار داشت:در خصوص مجوز انجام اینکار باید گفت که شورای عالی انقلاب فرهنگی در بند ۸مصوبه جلسه ۱۷۹مورخ ۵/۳/۸۷طبق مصوبه ای اعلام می کند که بسیج دانشجویی برای گرفتن مجوز پیرامون راهپیمایی وتجمعات دانشجویی از هیئت نظارت دانشگاه اقدام کند، اما با این وجود عده ای بدون در نظر گرفتن این آیین نامه ادعای قانون مداری وعمل به قانون می کنند، فلذا بحث نگرفتن مجوز برای این‌کار بی اساس می شود چرا که این اقدام جز موارد اشاره شده در مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی نیست.

وی افزود:متاسفانه مسئولین چه در وزارت علوم و چه در وزارت بهداشت به این مصوبات عمل نمی کنند و جای تاسف بیشتر این است که در برخی دانشگاه ها بسیج دانشجویی برای آب خوردن هم باید مجوز بگیرد!

جعفری تصریح کرد: پازل تناقض گویی ها در بین دولت مردان و مسئولین کشور ما روز به روز کامل تر می شود، چرا برخی افراد قبل از انتخابات ها می گویند “زنده باد مخالف من “! اما بعد از انتخابات نسبت به انتقادهایی که به آنها وارد می شود بسیار کم طاقت می شوند.

این فعال دانشجویی با مستثنی کردن علی اکبر حقدوست ریاست دانشگاه علوم پزشکی از این افراد ادامه داد:مدیریت ایشان، توجه ایشان به مسائل فرهنگی،دید باز سیاسی ایشان و نقد پذیری ایشان قابل تحسین است؛ شرم آور است امروز عده ای برای زیر سوال بردن مدیریت ایشان این دلیل را می آورند که فلانی در دولتی که نزدیک به اصطلاح طلبان است چرا فلان مدیرش اصلاح طلب نیست!

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پایان خاطرنشان کرد: وقتی نهادی در همه امور فرهنگی واجتماعی جلو دار و پرچم دار دانشگاه ها است، در گرم ترین روز های تابستان کمک یار مناطق محروم استان و کشور است و امروز در سوریه شهید می دهد ماهیت کار سیاسی اش از سایر تشکل های فصلی که با موج سیاسی و انتخاباتی در دانشگاه ها ظهور می کنند، در ایام انتخابات دانشجویان را به محافل شام انتخاباتی می برند جدا خواهد بود.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi