پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:24:54 - چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ارسال بیش از ۴۵۰۰ اثر به جشنواره نشریات دانشجویی «نسل چهارم»
دبیر جشنواره نشریات دانشجویی «نسل چهارم» ضمن اعلام آغاز فرآیند داوری آثار این جشنواره، از ارسال بیش از ۴۵۰۰ اثر و ۵۵۰ نشریه به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و گفت: مراسم اختتامیه و اهداء جوایز، مهرماه در یکی از دانشگاه های تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش” دانشجو آزاد ” به نقل از ایسنا؛دکتر کورش کمره ای با بیان اینکه مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره به پایان رسیده گفت: تاکنون بیش از ۴۵۰۰ اثر و ۵۵۰ نشریه در بخش های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و هم اکنون درحال داوری مقدماتی آثار ارسالی هستیم.

وی با اشاره به حجم بالای آثار دریافتی، حضور و مشارکت نشریات دانشجویی در این جشنواره را فراتر از انتظار خواند و گفت: با وجود اینکه امسال اولین دوره برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی «نسل چهارم» بود، حضور چشمگیر نشریات دانشجویی در این جشنواره باعث شد عملا کار داوری آثار در مهلت مقرر به اتمام نرسد و برای همین منظور داوری آثار در دو مرحله مقدماتی و نهایی در حال انجام شدن است.

وی با یادآوری این نکته که قرار بود مراسم اختتامیه جشنواره در اردیبهشت ماه برگزار شود گفت: با توجه به وقت گیر بودن داوری آثار و لزوم اعمال شاخص های داوری و بررسی دقیق آثار و نشریات، عملا امکان برگزاری مراسم اختتامیه در اردیبهشت ماه وجود نداشت و بنا به تصمیم دبیرخانه جشنواره، مراسم اختتامیه به مهرماه موکول شد.

دبیر جشنواره نشریات دانشجویی «نسل چهارم» با اعلام اینکه مکان برگزاری مراسم اختتامیه یکی از دانشگاه های تهران خواهد بود گفت: به محض مشخص شدن نتایج داوری آثار، اطلاع رسانی لازم در این خصوص به صاحبان آثار و نشریات برگزیده صورت خواهد گرفت تا دوستان دانشجو، بتوانند جهت حضور در مراسم اختتامیه برنامه ریزی مناسب را انجام دهند.

به گزارش ایسنا، اولین دوره جشنواره نشریات دانشجویی «نسل چهارم»، به همت اتحادیه ها و تشکل های دانشجویی کشور در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

بر چسب ها:
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi