پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:04:15 - پنجشنبه 21 اسفند 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اختصاص ۹۲ میلیارد ریال وام بلند مدت به دانشجویان علوم تحقیقات
معاون دانشجویی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد گفت: بیش از ۹۲ میلیارد ریال وام بلند مدت از محل منابع صندوق رفاه در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۴-۹۳ به دانشجویان واحد علوم و تحقیقات اختصاص یافت.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از مهر، دکتر ساسان بابایی کفاکی با بیان اینکه ۲۳۵۰ فقره وام بلند مدت کمک هزینه تحصیلی دانشجویی با کارمزد ۲.۵ درصد به دانشجویان این واحد پرداخت شده است، گفت: علاوه بر مبالغ ذکر شده، تعداد ۱۰۷۰ فقره وام کوتاه مدت به مبلغ ۲۴ میلیارد ریال بدون اخذ کارمزد نیز به دانشجویان اعطا شده است.

وی افزود: تعداد ۵۲۱ فقره وام بلند مدت نیز از محل اعتبارات وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری به مبلغ ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با کارمزد ۴ درصد به دانشجویان این واحد دانشگاهی برای کمک هزینه تحصیلی پرداخت شده است.

بابایی تاکید کرد: براساس تفاهم نامه بانک ملی با دانشگاه آزاد اسلامی تاکنون بیش از چهار هزار نفر از دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی واحد علوم و تحقیقات برای استفاده از تسهیلات بانک ملی ایران برای پرداخت شهریه، ثبت نام کرده اند که تاکنون ۱۰۸۰ نفر آنان به بانک معرفی و در حال تشکیل پرونده و دریافت وام هستند.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi