پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:18:44 - شنبه 20 آبان 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرکل انتقال خون استان خبر داد
اجرای پویش اهدای خون به مناسبت هفته کتابخوانی، در استان کرمان
مدیرکل انتقال خون استان کرمان از راه‌اندازی پویش اهدای خون کتابخون همزمان با سراسر کشور در استان کرمان خبر داد.

 به گزارش دانشجو آزاد: دکتر ایرج شکوهی امروز ۲۰ آبان ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت هفته کتاب و گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار و همچنین با توجه به کاهش مراجعه داوطلبان اهدای خون در ماه‌های سرد سال، پویش اهدای خون کتابخون همزمان با سراسر کشور از ۲۴ تا ۲۸ آبان ماه جاری برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: اهدای خون در ایران کاملاً داوطلبانه است و نیاز به خون و فراورده‌های خونی مختص به زمان خاصی نیست و این نیاز همیشگی و به صورت روزانه است و بیمارانی مانند تالاسمی‌ها و هموفیلی‌ها از مصرف کنندگان دائمی خون هستند و مصرف خون برای آنها حیاتی است.

 مدیرکل انتقال خون استان کرمان از همه کارکنان شاغل در کتابخانه‌های عمومی، گروه‌های مختلف مرتبط با مجموعه کتابخانه‌ها و کتاب‌دوستان دعوت کرد تا با پیوستن به این پویش ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی با اهدای خون، فرصت زندگی را به بیماران نیازمند ببخشند.

وی گفت: اهداکنندگان می‌توانند با مراجعه به سایت http://nobatdehi.ibto.ir  تاریخ و ساعت حضور خود در مراکز انتقال خون سراسر استان کرمان را مشخص کرده و براساس همین پیش ثبت نام در زمان دلخواه برای اهدای خون مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi