پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:01:24 - یکشنبه 30 فروردین 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اجرای فاز یک و دو برنامه پیشگیری از ایدز در دانشگاه‌ها
رئیس مرکز مشاوره سازمان امور دانشجویان از اجرای فاز یک و دو برنامه پیشگیری از ایدز در دانشگاه‌ها خبر داد.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ دکتر حمید یعقوبی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای برنامه پیشگیری از ایدز در دانشگاهها گفت: لازم است که دانشجویان الفبای پیشگیری از بیماری های آمیزشی، مقاربتی و رفتارهای پرخطر را آموزش ببینند.

وی ادامه داد: برهمین اساس مقرر شده، ابتدا کارشناسان مرکز مشاوره دانشجویی در دانشگاه‌ها دراین زمینه تحت آموزش قرار گیرند، سپس آموزش های لازم توسط کارشناسان به دانشجویان منتخب ارایه شده و در مرحله بعدی دانشجویان منتخب، روش های ساده پیشگیری از بیماری هایی را که وجود دارد را به همکلاسی و هم خوابگاهی های خود  که ترجیحا همجنس باشند، آموزش دهند.

رئیس مرکز مشاوره سازمان امور دانشجویان با بیان اینکه این برنامه از ابتدای سال تحصیلی جدید اجرایی می شود، یادآورشد: این دانشجویان منتخب می توانند این آموزش ها را علاوه بر دانشجویان به اطرافیان و سایر جوانان غیر دانشجو نیز ارایه  دهند.

وی افزود: این طرح در سه فاز انجام می گیرد، فاز اول، آموزش کارشناسان، فازدوم، آموزش دانشجویان منتخب توسط کارشناسان، فاز سوم آموزش تمام دانشجویان است که اکنون فاز یک و دو این طرح در سال تحصیلی جاری اجرایی شده و فاز سوم که آموزش دانشجویان است در مرحله بعدی انجام می شود.

بر چسب ها: , ,
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi