پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:13:12 - دوشنبه 16 شهریور 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آمریکا به نام حقوق بشر توحش می‌کند/«حقوق بشر آمریکایی» یعنی دفاع از جنایات عربستان علیه مردم یمن
عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه آمریکا به نام حقوق بشر در جهان توحش می‌کند، گفت: تسلیت اوباما بخاطر کشته شدن سربازان متجاوز اماراتی استاندارهای دوگانه آمریکا نسبت به حقوق بشر را نشان می‌دهد.

به گزارش “دانشجو آزاد ” به نقل از فارس ؛محمد واحدی عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاهخبرگزاری فارس در واکنش به تسلیت اوباما بخاطر کشته‌شدن سربازان متجاوز اماراتی در خاک یمن، اظهار داشت: حقوق بشر از نوع آمریکایی این است که آمریکا بجای محکوم کردن تجاوز عربستان به یمن و کشتار زن و کودک یمنی، کشته شدن چند سرباز اماراتی را تسلیت می‌گوید.

وی افزود: آمریکا به نام حقوق بشر توحش می‌کند. اینان بویی از انسانیت نبرده‌اند. جنایاتی که اینان در سوریه و یمن مرتکب می‌شوند برای هیچ انسانی قابل پذیرش نیست. اینان خود را با این جنایات مدافع حقوق بشر هم می‌دانند.

این استاد دانشگاه با تأکید بر استانداردهای دوگانه حقوق بشر برای آمریکا، گفت: آمریکا تنها زمانی از حقوق بشر دفاع می‌کند که منافعش در آنجا باشد. آمریکا هیچگاه مدافع حقوق بشر نبوده است. دفاع آمریکا از جنایات عربستان در یمن «حقوق بشر آمریکایی» را معنا می‌کند.

واحدی در پایان خاطرنشان کرد: آمریکا هیچگاه بدنبال دفاع حقوق بشر نبوده و تنها بدنبال منافع خود بوده است. تسلیت اوباما بخاطر کشته شدن چند سرباز متجاوز اماراتی نیز این موضوع را برای چندمین بار ثابت کرد.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi