پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:36:29 - چهارشنبه 21 مرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آمریکا باید به دنیا نشان دهد می تواند طرف مذاکره قرار گیرد/ رهبران آمریکایی به فکر آبروی از دست رفته ی خود در دنیا باشند
نماینده مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:اکنون بعد از سالها مذاکره وقت آن رسیده که آمریکا به دنیا نشان دهد می تواند طرف مذاکره قرار گیرد.

لاله افتخاری در گفتگو با خبرنگار “دانشجو آزاد” در رابطه با ادعای اخیر چند ایالت آمریکا جهت وضع تحریمهای جدید علیه ایران گفت: سالهاست که ایران صداقت خود را به دنیا ثابت کرده و همیشه پایبند به رعایت قوانین و مقررات بین المللی بوده است.

دبیر اول کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: زمان آن رسیده که آمریکا صداقتش را به دنیا نشان دهد و پایبند به عهد و پیمان خودش است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به عهدشکنی های مکرر آمریکا اظهار داشت: در گذشته آمریکا نسبت به کشور ما و دیگر کشورهای جهان پیمان شکن بوده و قوانین بین المللی را رعایت نمی کرد؛ اکنون بعد از سالها مذاکره وقت آن رسیده که آمریکا به دنیا نشان دهد می تواند طرف مذاکره قرار گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رهبران آمریکایی بایستی در ادبیات خود بازنگری کنند و از عنوان کردن مطالبی که مصرف داخلی برای کشورشان دارد بپرهیزند و بیشتر به فکر آبروی از دست رفته خود در دنیا باشند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi