پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

15:21:51 - جمعه 24 فروردین 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پلیس کرمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛
آغاز برخورد جدی با ناقضان قانون حجاب وعفاف در کرمان
فرماندهی انتظامی استان کرمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد از روز شنبه ٢۵ فروردین طرح عفاف و حجاب با جدیت بیشتر در معابر و اماکن عمومی کرمان پیگیری می‌شود.

به گزارش دانشجو آزاد: فرماندهی انتظامی استان کرمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد از روز شنبه ٢۵ فروردین طرح عفاف و حجاب با جدیت بیشتر در معابر و اماکن عمومی کرمان پیگیری می‌شود.

در متن این اطلاعیه آمده است:

به نام خدا

شهروندان گرامی، هم میهنان محترم:

فرماندهی انتظامی استان کرمان، ضمن تبریک عید سعید فطر و تقدیر از یکایک شهروندان به سبب رعایت ارزش‌ها و موازین دینی و اخلاقی جامعه، به اطلاع می‌رساند که در چارچوب مطالبات عمومی و بر اساس وظایف قانونی، طرح حجاب و عفاف از روز شنبه بیست و ششم فروردین ماه در همه معابر و اماکن عمومی با جدیت بیشتر دنبال خواهد شد.

به همین سبب، از همه شهروندان محترم، به ویژه دختران و بانوان گرامی، درخواست می‌شود به منظور رعایت قانون و حفظ ارزش‌های اخلاقی و هنجار‌های ملی و مذهبی جامعه، حریم پر حرمت حجاب و عفاف را آن گونه که شایسته است رعایت نمایند.

پلیس ضمن اطمینان از رعایت موازین اخلاقی و حریم عفاف توسط قاطبه شهروندان، یادآور می‌شود که ناگزیر، بر اساس وظایف خویش، با ناقضان قانون حجاب و عفاف برخورد قانونی می‌نماید.

از همین روی، از آنان انتظار دارد که به ارزش‌های قانونی احترام بگذارند و کنش و پوشش خود را در آن چارچوب تنظیم نمایند.

انتهای پیام/

بر چسب ها:
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi