پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

15:16:17 - چهارشنبه 29 آذر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
‌رویداد ملی تجسمی شهید القدس در کرمان آغاز شد
در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی رویداد ملی تجسمی شهید القدس با حضور ۱۲۰ نفر از هنرمندان سراسر کشور در کرمان آغاز شد.

به گزارش دانشجو آزاد:   در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی رویداد ملی تجسمی شهید القدس صبح امروز با حضور محمد زرویی نصرآباد مسئول مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری کشور، محسن روحی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، مجتبی اسدی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان و ۱۲۰ نفر از هنرمندان سراسر کشور در کرمان آغاز به‌کار کرد.

مجتبی اسدی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان در آیین آغاز به‌کار این رویداد ملی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت، اظهار داشت: از حاج قاسم تشکر می‌کنیم که امروز باعث گردهمایی هنرمندان از سراسر کشور در کرمان شده است.

وی با بیان اینکه رویداد ملی تجسمی شهید القدس به مدت سه روز در کرمان رقم می‌خورد، گفت: این رویداد از سری برنامه‌های روایت حبیب است که دو سال در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم برگزار می‌شود.

حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه در راستای برگزاری این رویداد ملی ۱۲۰ نفر از هنرمندان سراسر کشور به کرمان آمدند، افزود: این هنرمندان در ارتباط با اتفاقات غزه و شهید القدس شهید حاج قاسم سلیمانی خلق اثر دارند که امیدواریم این آثار در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم رونمایی شود.

وی با بیان اینکه پنج نفر از اساتید خوب کشور در این رویداد به‌عنوان راهبر حضور دارند، ادامه داد: امیدوار هستیم که در پایان رویداد ملی تجسمی شهید القدس به بیش از ۵۰ اثر خوب برسیم که در سطح جهانی منتشر شود.

اسدی با اشاره به اینکه هنرمندانی از حدود ۸ استان در این رویداد شرکت کرده‌اند، گفت: حامی برنامه مجتمع مس سرچشمه است که با همکاری حوزه هنری استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان برگزار می‌شود.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi