پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

18:35:30 - دوشنبه 5 دی 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۱۰۰ مدرسه شهر کرمان آماده میزبانی از زائران مرقد مطهر شهید سلیمانی است
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از آمادگی خانه معلم، کانون‌های فرهنگی تربیتی، میهمانسرای فرهنگیان و حدود ۱۰۰ مدرسه در شهر کرمان برای اسکان روزانه بیش از ۲۰ هزار زائر مرقد شهید سلیمانی خبر داد.

به گزارش دانشجو آزاد: رضا رضایی ظهر امروز در جمع مدیران مدارس محل اسکان زائران مرقد مطهر شهید سلیمانی با اشاره به استقبال مردم استان‌های مختلف و کشورهای حوزه جبهه مقاومت برای حضور در سومین سالگرد شهید سلیمانی، اظهار داشت: در این شرایط اولویت ما در زمینه اسکان و رفاه زائران قرار گرفته و سعی داریم با امکانات موجود بهترین شرایط را مهیا کنیم.

وی از آمادگی آموزش و پرورش استان برای اسکان روزانه بیش از ۲۰ هزار نفر از زائران مرقد مطهر شهید سلیمانی در شهر کرمان خبر داد و گفت: خانه معلم، کانون‌های فرهنگی تربیتی، میهمانسرای فرهنگیان و حدود ۱۰۰ مدرسه در شهر کرمان آماده‌سازی و تجهیز شده و در اختیار زائران مرقد شهید سلیمانی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در مدارس استان در ایام سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، افزود: اجتماع بزرگ دانش‌آموزان دختر متوسطه استان در روز ۱۳ دی‌ماه در محل گلزار شهدای کرمان با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار می‌شود.

وی از پیاده‌روی ویژه فرهنگیان و اجتماع آنها در محل گلزار شهدای کرمان در روز پنجشنبه ۱۵ دی‌ماه خبر داد و افزود: موکب‌های ویژه ادارات آموزش و پرورش نیز در گلزار شهدای کرمان و سطح شهر راه‌اندازی خواهد شد که علاوه بر خدمات رفاهی به زائران خدمات فرهنگی را نیز ارائه می‌دهند.

رضایی گفت: جشنواره کشوری عهد دانش‌آموزان دبستانی با شهید سلیمانی نیز با حضور دانش آموزان دوره ابتدایی سراسر کشور روز ۲۲ دی‌ماه در کرمان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi