پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

1:05:32 - سه شنبه 7 آذر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گردهمایی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد
گردهمایی و دورهمی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه شهید باهنر کرمان در تالار وحدت دانشگاه برگزارشد.

به گزارش دانشجو آزاد: سردار محمد رضا حسنی سعدی مدیر کل اسبق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در گردهمایی و دورهمی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت : سردار شهید حاج قاسم سلیمانی زمانی دانشجوی علوم اجتماعی دانشگاه شهید باهنر بود و وی به شدت اهل مطالعه و تحقیق بود.

مدیر گلزار شهدای بین المللی کرمان افزود: علاقه‌مندی به یادگیری در سردار سلیمانی بی نظیر بود ،چنانچه در هر زمان وقت پیدا می‌کردند به این امر می‌پرداختند و در همه کارها بر برنامه ریزی تاکید داشتند.

این آزاده دوران دفاع مقدس و همرزم سردار سلیمانی، در ادامه خاطراتی را از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی  بیان کرد و افزود: شما دانشجویان شاهد و ایثارگر همیشه در جمع برترین‌ها بوده‌اید و همه شما باید با قدرت درس بخوانید و گامهای استواری را در جهت خدمت به نظام جمهوری اسلامی بردارید.

او تاکید کرد: هر چه امروز کشور ما دارد و هرچه در آینده بدست بیاورد به برکت خون و از خود گذشتگی این جوانان شهید و ایثارگر است و آنچه مهم است حفظ راه این بزرگواران است.

* دانشجویان شاهد و ایثارگر یادگاران ارزشمندی هستند

در ادامه دکتر حسین اکبری‌فرد رئیس این  دانشگاه، از بنیانگذار دانشگاه زنده یاد مهندس علیرضا افضلی‌پور و همسرش بانو فاخره صبا یاد کرد و افزود: این بزرگواران با نیت خیرانه توانستند در راستای گسترش علم و پژوهش در کشور گام‌های بزرگی بردارند.

او افزود: یکی از والاترین نعمت‌های الهی در جامعه اسلامی، وجود مردان شجاع و جوانان فداکاری است که در زمان خودشان فرمان امام راحل را لبیک گفتند و از نفس افتادند تا ما از نفس نیفتیم، قامت راست کردند تا ما قامت خم نکنیم، به خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم ما هرچه داریم از برکت شهدا و جانبازان و رزمندگان است.

وی گفت: شهدا در جایگاه والایی قرار دارند و دانشجویان شاهد و ایثارگر یادگاران ارزشمند کسانی هستند که هشت سال دوران پرافتخار دفاع مقدس را آفریدند که باید به آن افتخار کنند و ادامه دهنده مسیر آنها باشند.

او اظهار داشت: در دانشگاه شهید باهنر ۱۴۵۰ نفر دانشجویان با سهمیه ایثارگری ۵ درصد و ۳۲۰ نفر با سهمیه بالای ۲۵درصد در تمامی مقاطع مشغول تحصیل می‌باشند.

وی خاطرنشان کرد: اداره امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه شهید باهنر کرمان یکی از مجموعه‌های فعال و پویا در سطح استان است و دانشگاه در جهت رفاه و ارتقاء سطح علمی دانشجویان ستاد شاهد و ایثارگر تمام توان خود را به کار می‌برد.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi