پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

16:23:42 - دوشنبه 29 آبان 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کمک ۱۰ میلیارد تومانی خیران کرمانی به خانواده زندانیان نیازمند
رئیس کل دادگستری استان کرمان کمک‌ مالی و غیرمالی به خانواده‌ زندانیان را وظیفه همگانی دانست و گفت: در ۶ ماهه نخست امسال بیش از ۱۰ میلیارد تومان از سوی خیران، نیکوکاران و انجمن حمایت از زندانیان نیازمند به خانواده‌های مددجویان نیازمند کمک شده است.

به گزارش دانشجو آزاد: آیین تجلیل از خیرین حامی خانواده زندانیان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، رئیس کل دادگستری استان و جمعی از مسئولان و خیرین، شامگاه، ۲۸ آبان‌ماه در کرمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری استان کرمان در این مراسم با بیان اینکه بر توانمندسازی، حرفه‌آموزی و رفع فقر اقتصادی و فرهنگی از خانواده زندانیان نیازمند تأکید داریم، گفت: آموزش‌های لازم برای توانمندسازی این افراد از طریق اشتغال پایدار باید ارائه شود.

وی با تأکید بر ضرورت پیگیری تحصیل فرزندان زندانیان به‌منظور تربیت انسان‌های شایسته و آینده‌ساز، به نقش خیران حامی خانواده زندانیان اشاره کرد و افزود: خیران مددکار انجمن حمایت از خانواده زندانیان نیازمند ستاد دیه بوده و مشکل‌گشای زندانیان و خانواده‌های آنها هستند.

حجت‌الاسلام حمیدی با اشاره به سفارش قرآن به احسان و نیکوکاری، اظهار کرد: حمایت از خانواده زندانیان امر مهمی است زیرا فردی که محکوم به زندان می‌شود نه تنها خود رنج زندان را می‌کشد بلکه خانواده او نیز دچار آسیب‌های فراوانی می‌شوند و خانواده قبل از شخص زندانی مجازات می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در پایان کمک‌ مالی و غیرمالی به خانواده‌ زندانیان به‌ویژه کودکان آنها را وظیفه همگانی دانست و گفت: در ۶ ماهه نخست امسال بیش از ۱۰ میلیارد تومان از سوی خیران، نیکوکاران و انجمن حمایت از زندانیان نیازمند به خانواده‌های مددجویان نیازمند کمک شده است.

انتهای پیام

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi