پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

23:21:55 - دوشنبه 23 آذر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ورود بزرگترین هیات آموزش عالی ترکیه به ایران
قائم مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل از ورود وزیر آموزش عالی کشور ترکیه و روسای دانشگاه‌های بزرگ این کشور با هدف توسعه دیپلماسی علمی به ایران خبر داد.

به گزارش “دانشجو آزاد“ به نقل از ایسنا:دکتر حسین سالارآملی ،گفت: در راستای توسعه دیپلماسی علمی با کشورهای همسایه، وزیر آموزش عالی کشور ترکیه که رییس شورای آموزش عالی این کشور نیز هست، به همراه اعضای کمیته اجرایی و روسای دانشگاه‌های استانبول، فنی استانبول، آتاتورک، عبدالله گل،فنی ارزرم، فنی کارادینی، و دانشگاه ترکیه – آلمانی، هفته آینده وارد کشور می‌شوند.

وی با بیان اینکه هدف اصلی از این بازدید طراحی برنامه‌های همکاری‌های دوجانبه علمی و فناوری بین دو کشور است افزود: علاوه بر ملاقات این هیات با وزیر علوم، این هیات با معاون علمی و فناوری رییس جمهور و روسای دانشگاه‌های صنعتی شریف، تهران، علم و صنعت بازدید داشته و با مسئولان وزارت بهداشت در زمینه تبادل استاد و دانشجو مذاکره می‌کنند.

قائم مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل با تاکید بر اینکه این هیات بزرگترین هیات علمی فناوری کشور ترکیه است که بعد از انقلاب وارد ایران می‌شود، گفت: انتظار می‌رود، تفاهم‌نامه‌ای بین وزیر علوم و رییس شورای آموزش عالی ترکیه و همچنین بین دانشگاه‌های هم‌وزن دو کشور به امضا برسد.

انتهای پیام/س

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi