پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:21:52 - یکشنبه 7 آبان 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گزارشی از اقدامات ارتش اسرائیل در غزه
نمایش صلح صهیونیستی
ارتش اسرائیل برای راحتی مردم غزه در تلاش است تا یک میلیون نفر از ساکنان این منطقه را بین کشورهای همسایه تقس کند.

 به گزارش دانشجو آزاد:بنا بر اعلام شاهدان عینی برای اینکه مردم غزه سرگرم گوشی‌های خود و فضای مجازی نشوند، اینترنت آن‌ها قطع شده تا تمرکز خود را بر روی جمع‌آوری وسایل منزلشان قرار دهند.

همچنین برای سرعت بخشیدن به تخلیه غزه، سیاستمداران صهیونیستی تصمیم گرفتند، آب، برق و سوخت مردم منطقه را قطع کنند تا آن‌ها دیگر برای رفتن و ترک خانه‌هایشان مردد نباشند و سریع‌تر خود را به جمع تقس‌شوندگان برسانند.

علاوه‌براین از دیگر تمهیدات ارتش صهیونیستی جلوگیری از خستگی نیروهای امدادی و راننده‌های آمبولانس بوده و با هدف قراردادن آن‌ها از ادامه فعالیت و خستگی آن‌ها جلوگیری می‌کنند.به گزارش صلح‌نیوز ارتش کودک‌دوست صهیونیستی برای مفرح‌سازی فضا از بمب‌های زیبایی بهره گرفته و فضای غزه را برای کودکان به رنگ فسفری درمی‌آورد.

در همین راستا یک منبع آگاه به خبرنگار صلح‌‌نیوز گفته است: بمب‎‌های فسفری علاوه بر زیبایی، قابلیت‌های ویژه دیگری نیز دارند که باعث شده ارتش صهیونیستی از آن‌ها استفاده کند، از جمله این ویژگی‌ها دمای ۱۳۰۰ درجه‌ای ترکش‌هاست که هنگام برخورد با هر جسمی، در لحظه آن را محو می‌کند و آلودگی‌های بصری شهر را از بین می‌برد

.وی افزود: طبق بررسی‌های انجام شده از وضعیت خانواده‌‌ها در غزه، رژیم صهیونیستی به این نتیجه رسیده که تعداد فرزندان خانوارها بیش از حد زیاد است و دولت صهیونستی برای کمک به خانواده‌ها و کاهش جمعیت و تنظیم خانواده بر آن شده که تعداد اعضای خانواده اعم از زن و بچه‌ها را کاهش دهد.

این منبع آگاه همچنین خاطرنشان کرد: برخی رسانه‌های مغرض با انتشار عکس اجساد کودکان در غزه سعی دارند، نوع دوستی ارتش صهیونیستی را زیر سوال ببرد؛ اما بدانند این شانتاژها از تلاش صهیونیست‌ها برای کمک به کاهش جمعیت غزه و نرمال‌سازی خانواده‌هایشان نمی‎‌کاهد و از آنجا که خیرخواهی در ذات رژیم صهیونیستی است این اقدامات هیچ خللی در اراده آن‌ها به‌وجود نمی‌آورد.

وی در ادامه گفت: ارتش صهیونیستی برای جلوگیری از انتشار اخبار مربوط به غزه در رسانه‌های مغرض، خبرنگارانی که خیرخواهی این ارتش را برنمی‌تابند هدف قرار داده و نوار غزه را از حضور آن‌ها پاک کرده است؛ این اقدام صلح‌جویانه در جهت آرام‌سازی فضا و حذف انسان‌های اضافه صورت گرفته است.

به گزارش صلح‌نیوز، صهیونیست‌ها بر این باورند که جهان باید به اقدامات بشردوستانه آن‌ها تعظیم کند و به خاطر ارائه خدمات صلح‌جویانه این رژیم به دنیا، خصوصا فلسطینی‌ها، مدال افتخار و جایزه صلح نوبل را به ‌آن‌ها تقدیم کند.

یادداشت// سوده پاکاری

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi