پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:25:32 - دوشنبه 1 آذر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فال روز دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵
برای آگاهی از وقایع جذاب و جالب پیش روی خودتان در روز دوشنبه ۱ آذر ماه ۱۳۹۵ فال روزانه سایت نمناک را بخوانید.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از نمناک:

فال روزانه در روز ۱ آذر ۱۳۹۵ برای متولدین فروردین ماه

در حالیکه شما پیوسته در برابر اصرار و پافشاری دیگران تسلیم می شوید، نمی توانید به راحتی صلاحیت و شایستگی خود را به آنها نشان دهید. شاید شما فکر می کنید که می دانید به چه روشی کار خود را بهتر انجام دهید، اما شاید تنها چیزی که شما نیاز داشته باشید داشتن یک دیدگاه نهایی باشد. باوجود اینکه وقتی کسی بهتان پیشنهاد کمک می کند، شما حساس پرانرژی بودن می کنید، ولی اعتراف کردن به ضعف های خود می تواند در قبول کردن حمایت دیگران بهتان کمک کند.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 1 آذر 1395

فال روزانه در روز ۱ آذر ۱۳۹۵ برای متولدین اردیبهشت ماه

شما احسیام/ساس می کنید که زندگیتان یکنواخت و ملالت بار شده است و به خاطر همین دیگر از تغییر کردن اوضاع ناامید شده اید. این ناامیدی به غصه های جدید شما اضافه شده است. ولی نباید بگذارید غصه و ناراحتی برایتان تبدیل به عادت بشود، چرا که در این دنیا همه چیز قابل تغییر است. اگر شما به جای اینکه غصه گذشته را بخورید به آینده تان امیدوار باشید حالتان خیلی بهتر می شود.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 1 آذر 1395

فال روزانه در روز ۱ آذر ۱۳۹۵ برای متولدین خرداد ماه

شاید بخش زیادی از کارهایی که الان انجام می دهید به نظر نیاید، اما به این معنی نیست که کارهایتان بی اهمیت و بی ارزش هستند. در حقیقت چیزی که در گوشه تاریک خیالات شما مدفون شده می تواند قدرتی فراتر از اعمال ناخودآگاه شما داشته باشد. دیگران می توانند بهتان کمک کنند تا بخش های پنهان زندگی تان را ببینید، اما شما باید با حقایقی که از چشم آنها پنهان مانده است نیز با اشتیاق روبرو شوید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 1 آذر 1395

فال روزانه در روز ۱ آذر ۱۳۹۵ برای متولدین تیر ماه

امروز خورشید نشانه پرکار شما را ترک می کند و وارد برج آینده نگر دلو می شود و به شما پیشنهاد می شود که افق فکری و بینش خود را وسعت بخشید. البته کنترل کردن آن برای شما کار راحتی نیست، برای اینکه دوست ندارید به هرجهتی که باد وزید شما هم به همان جهت بروید! حتی اگر نمی توانید به طور موثری با این باد همراه شوید، حداقل کمی تلاش کنید. همین حالا خودتان را به دست سرنوشت بسپارید، به زودی همه چیز روبراه خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 1 آذر 1395

– فال روزانه در روز ۱ آذر ۱۳۹۵ برای متولدین مرداد ماه

  ماه جدید برج عقرب برای شما نتایج خوبی به همراه ندارد، چرا که شما نمی توانید عقل و دل خود را به یک مسیر یکسان هدایت کنید. کدام برنده خواهند شد؟! فرقی نمی کند. هر کدام که باشد باز شما چیزی را از دست داده اید. پس به جای اینکه بین منطق و احساسات یکی را برگزینید، موقعیتی را پیدا کنید که بتوانید به هر دو جنبه توجه کنید و در عین حال که انسان منطقی ای هستید، به احساساتتان نیز اجازه ظهور بدهید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 1 آذر 1395

– فال روزانه در روز ۱ آذر ۱۳۹۵ برای متولدین شهریور ماه

بازگشت ماه به نشان تان می تواند شما را تشویق کند که کاری را به شیوه خودتان انجام دهید یا حداقل درباره آن به طور جدی فکر کنید. اگر ازجوامع اجتماعی نیز عقب نشینی می کنید به این معنی نیست که بیش از حد منزوی هستید. حتی اگر سرانجام ندانید که در زندگی تان چقدر کار مفید انجام داده اید با کسانی معاشرت کنید بیشترین لذت را با مصاحبت آنها می برید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 1 آذر 1395

– فال روزانه در روز ۱ آذر ۱۳۹۵ برای متولدین مهر ماه

حالا که ماه به نشانه شما بازگشته است، شما آمادگی کامل دارید که مسئولیت های بیشتری قبول کنید، اما این کار دردسرهایی برایتان به همراه دارد. این سخن بدین معنی نیست که شما توانایی انجام دادن کارهای خاص و خارق العاده را ندارید، بلکه بدین معنی است که شما به دلیل اینکه به نیازهایتان واقع بینانه نگاه نمی کنید، طاقت شکست خوردن را هم ندارید. با کم کردن سطح توقعات خود شانس خوشبخت شدن خودتان را بیشتر کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 1 آذر 1395

– فال روزانه در روز ۱ آذر ۱۳۹۵ برای متولدین آبان ماه

 شما تا به حال به سوی عقب و جلو درنوسان بوده اید، به خاطر اینکه نمی دانستید چگونه باید دررابطه ای که دارید ابراز وجود کنید. یک لحظه به طور غیر معمولی عصبانی هستید و در مقابل تعهدات تان سرکشی می کنید. لحظه دیگر می خواهید احساسات مجروح شده خود از رابطه قبلی را با فرد جدیدی التیام ببخشید و دقیقا کاری را انجام دهید که قبلا گفته بودید. موقعیت های سخت نیازمند واکنش های نهایی است. اما اینکه بخواهید کنترل خود را از دست بدهید هیچ چیزی را درست نمی کند. آنقدر سیاست داشته باشید و زیرکانه عمل کنید تا بتوانید زندگی اطرافیان خود را از این که هست آسان تر کنید، به اضافه اینکه این کار زندگی خود شما را هم آسان تر می کند!

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 1 آذر 1395

– فال روزانه در روز ۱ آذر ۱۳۹۵ برای متولدین آذر ماه

 اگرچه شما می توانید هر موقعیتی که به نظرتان خیلی مهم و جدی آمده است را به اندازه کافی توجیه کنید، ولی تصمیم گیری های جدیتان بیشتر از آن چیزی که فکر می کردید نیازمند دقت و تمرکز هستند. این سخن بدین معنی نیست که شما فرد دو دل و شکاکی هستید، بلکه بدین معنی است که اوضاع نسبت به آن چیزی که در ظاهر به نظر می رسد پیچده تر است و به خاطر اطلاعات پیچیده و دوپهلویی که اکنون به شما رسیده به راحتی آشفته و نگران می شوید. باید بیشتر وقت بگذارید، با عجله به دنبال جواب نهایی گشتن فقط اوضاع را بدتر می کند و مشکلات بیشتری را به همراه دارد.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 1 آذر 1395

– فال روزانه در روز ۱ آذر ۱۳۹۵ برای متولدین دی ماه

بازی کردن نقش یک گزارشگر تبلیغاتی کاری نیست که شما به عنوان کاری تفریحی انجام دهید، اما ظاهراً امروز چاره دیگری جز انجام دادن این کار ندارید. این کار یک شغل جدی است و شما برای این کار باید به همه اتفاقاتی که قرار است بیفتد پی ببرید. اگر به بن بست خوردید تسلیم نشوید. مادامی که شما زیاد به خودتان سخت نگیرید کارتان استمرار نخواهد داشت.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 1 آذر 1395

– فال روزانه در روز ۱ آذر ۱۳۹۵ برای متولدین بهمن ماه

موقعیت شغلی و حرفه ای شما مدتی به بن بست خورده است و بهتراست در این هفته بخشی از زمان تان را به بازنگری کردن استراتژی های جدیدتان اختصاص دهید. امروز ظاهرا این مشکلات قابل مدیریت هستند، بخصوص اگر که شما سهم خودتان را در این حوادث بیرونی شناخته باشید. شما از همین الان می توانید اولین مرحله کارتان را آغاز کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 1 آذر 1395

– فال روزانه در روز ۱ آذر ۱۳۹۵ برای متولدین اسفند ماه

 شاید افراد دیگر فکر کنند که شما را می شناسند، اما امروز حتی دوستان صمیمی و یا خانواده تان نیز شاید نتوانند کاملاً احساسات تان را درک کنند. این حرف به این معنی نیست که شما از قصد احساسات خود را مخفی می کنید و یا اینکه حال و حوصله ندارید! بلکه فقط به این معنی است که احساسات شما امروز عمیق تر از قدرت فهم و درک اطرافیان تان است و شما هم نمی خواهید موضوعی را فاش کنید که باعث شود بیشتر احساس ضعف و آسیب پذیر بودن بکنید. لازم نیست در مورد فعالیت های خود قضاوت کنید، دنیای درون تان مال خودتان است و حق دارید هر موقع دلتان خواست آن را با دیگران سهیم شوید!

انتهای پیام/

بر چسب ها: , ,
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi