پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

15:17:57 - سه شنبه 5 دی 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان:
خدمات زنده‌یاد کاظمی آشتیانی در طرح جوانی جمعیت موثر است
رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان گفت: خدمات زنده‌یاد کاظمی آشتیانی می‌تواند در طرح جوانی جمعیت مورد توجه قرار گیرد

به گزارش دانشجو آزاد:  دکترمهدی بازمانده امروز پنجم دی ماه با اشاره به فرا رسیدن هجدهمین سالگرد درگذشت جهادگر فقید دکترکاظمی آشتیانی اظهار کرد: باید در عرصه خدمت، زنده‌یاد کاظمی آشتیانی را الگو قرار دهیم تا بتوانیم در هر حوزه‌ای که فعالیت داریم، موثر واقع شویم.

وی افزود: خدمات این دانشمند جهادگر بسیار چشمگیر است و می‌تواند به عنوان یکی از مسیرهای مهم در طرح جوانی جمعیت و فرزندآوری در دستور کار قرار گیرد.

بازمانده با اشاره به خدمات بنیانگذار پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی و سلول‌های بنیادی در ایران، بیان کرد: دکترکاظمی آشتیانی با اعتقاد به خدا، عزم راسخ، فرهنگ جهادی، ابتکار و خلاقیت در پیشرفت علمی کشور عزیزمان در حوزه درمان ناباروری افتخارآفرینی کرد.

رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان تصریح کرد: این دانشمند والامقام با ورود به حوزه ناباروری، شادی و امید را در زندگی زوج‌های نابارور به ارمغان آورد که ثمره کار جهادی، پشتکار و تخصص بود.

وی زنده یاد دکترسعید کاظمی آشتیانی را افتخار جهاددانشگاهی و کشور ایران دانست و گفت: پژوهشگاه رویان را به نام این جهادگر فقید می‌شناسیم و دستاوردهای رویان مرهون تلاش‌های این دانشمند پرآوازه است.

دکتر بازمانده با اشاره به طرح جوانی جمعیت و تاکید مقام معظم رهبری در این زمینه، افزود: یکی از بخش‌هایی که می‌تواند به افزایش جمعیت کمک کند، درمان ناباروری است و در این راستا خدمات زنده‌یاد دکتر کاظمی‌ آشتیانی بسیار چشمگیر است و می‌تواند به عنوان یکی از مسیرهای مهم در طرح جوانی جمعیت و فرزندآوری در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi