پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

17:30:07 - سه شنبه 8 اسفند 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرکل آموزش و پرورش کرمان:
حفظ دستاوردهای نظام، مهمترین فلسفه تشکیل نهاد امور تربیتی است
رضا رضایی با بیان اینکه حفظ دستاوردهای نظام و انقلاب مهمترین فلسفه تشکیل نهاد امور تربیتی است، گفت: شعار هفته امور تربیتی امسال «تربیت مهدوی، نسل آرمانی» است.

به گزارش دانشجو آزاد: و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان امروز، هشتم اسفندماه در مراسم صبحگاه مشترک اداری این اداره‌کل که به‌مناسبت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی برگزار شد با بیان اینکه اقدامات مهم و اثربخشی در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی انجام شده است، گفت: از جمله برنامه‌های مثبتی که برای دانش‌آموزان اجرا می‌شود اردوهای تربیتی است و هر دانش‌آموز باید حداقل یک روز اردو در طول سال شرکت کند.

وی با بیان اینکه اردوهای دانش‌آموزی تأثیر مهمی در تقویت روحیه نشاط و شادابی و آموزش مهارت‌های زندگی به دانش‌آموزان دارد، افزود: سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بسیاری برای پرورش نوجوانانی بالنده دارد. جشن‌های تکلیف به‌صورت مرتب در استان برگزار می‌شود و بعد از استان قم، کرمان با فعالیت بیش از ۲۵۰۰ روحانی، بیشترین روحانی را در مدارس دارد.

رضایی ادامه داد: تجهیز و بهسازی نمازخانه مدارس انجام شده، اردوهای راهیان‌نور، راهیان پیشرفت و اردوهای راهیان مکتب شهید سلیمانی با جدیت پیگیری می‌شود و اقدامات متعددی هم در زمینه مشاوره به ویژه برای خانواده‌ها و همکلاسی‌های شهدای دانش‌آموز حادثه تروریستی ۱۳ دی ۱۴۰۲ گلزار شهدای کرمان انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه شعار هفته امور تربیتی امسال «تربیت مهدوی، نسل آرمانی» است، اظهار کرد: حفظ دستاوردهای نظام و انقلاب مهمترین فلسفه تشکیل نهاد امور تربیتی است و امیدواریم همه با همگرایی بتوانیم در زمینه پرورش نسلی آرمانی مؤثر باشیم.

انتهای پیام

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi