پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:20:27 - چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حجت پاداش: بیمارستان صحرایی در شهرستان رودبار با همکاری دانشجویان پزشکی برپا می شود
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه ثارالله کرمان اظهار داشت: بیمارستان صحرایی در شهرستان رودبار با همکاری دانشجویان پزشکی برپا می شود.

حجت پاداش در نشست خبری به مناسبت ۱۷ اردیبهشت سالروز تاسیس بسیج سازندگی در پاسخ به سوال خبرنگار “دانشجو آزاد” در رابطه با برنامه های اردوهای جهادی از سال ۹۰ گفت: اردوهای جهادی از سال ۹۰ تا ،۹۲  ۵۲ هزار و ۸۰۰ نفر از دانشجویان در قالب ۷۶۳ گروه به مناطق محروم در بحث محرومیت زدایی و تبیین شاخصهای اقتصاد مقاومتی اعزام شده اند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه ثارالله کرمان ادامه داد: برنامه های سال ۹۳ اردوهای جهادی دربرگیرنده همکاری ۱۳۰۰۰ نفر  در بحث مساجد و محلات و ۳۴۵۰ نفر در عرصه آموزشی و خدمات بهداشتی بود.

وی با اشاره به دیگر برنامه های اردوهای جهادی در سال ۹۳ تشریح کرد: اعزام تیم های بهداشتی به مناطق محروم با ظرفیت بسیج جامعه پزشکی انجام شد که ۲۲۱ تیم اعزامی خدمات رایگان بهداشتی و پزشکی به ۶۰۰۰ نفر ارائه داده و برپایی دوبیمارستان صحرایی برای ارائه خدمات درمانی رایگان نیز از دیگر کارهای انجام شده بود.

پاداش در رابطه با برنامه های سالروز تاسیس بسیج سازندگی تصریح: به همین مناسبت هفته آینده برنامه هایی را در نظر داریم که از جمله آنها برگزاری اردوهای جهادی یکروزه در ۱۶ اردیبهشت ماه در سراسر استان می باشد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه ثارالله کرمان افزود: از دیگر برنامه ها اجرای بیمارستان صحرایی با همکاری بسیج پزشکی و دانشجویان پزشکی در شهرستان رودبار از ۱۴ تا ۱۷ اردیبهشت است که به ارائه خدمات درمانی رایگان می پردازد.

وی در پایان در خصوص همکاری سازمانهای استان با بسیج سازندگی گفت: قرارگاه پشتیبانی اردوهای جهادی به ریاست استاندارکرمان و عضویت تمامی ادارات کل استان به سازندگی استان کمک می کنند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi