پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

15:22:48 - دوشنبه 1 آبان 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جنوب کرمان، میزبان همایش دختران حاج قاسم
رییس اداره تبلیغات اسلامی جیرفت گفت: جنوب کرمان در روز‌های آینده، میزبانی همایش دختران حاج قاسم خواهد بود.

 به گزارش دانشجو آزاد: حجت الاسلام روح الله اکبری نیا با اشاره به اینکه جنوب کرمان در روز‌های آینده میزبانی همایش دختران حاج قاسم خواهد بود، گفت:  این همایش در روز‌های پنج شنبه ۴ و جمعه ۵ آبان ماه در شهر جیرفت برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه همزمان با برگزاری همایش دختران حاج قاسم در جنوب کرمان، همایش دیگری تحت همین عنوان در استان قم برگزار می‌شود، افزود: برخی از استان‌ها برای الگوبرداری از همایش دختران حاج قاسم به استان قم و برخی دیگر به جنوب کرمان می‌آیند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه در این همایش، دختران نوجوان از شهر‌های جنوب و شرق استان و همچنین از شهرستان رابر شرکت می‌کنند، تصریح کرد: بنا بر نظر دبیرخانه همایش دختران حاج قاسم در مرکز استان، از شهرستان جیرفت ۱۰ نفر، از هر یک از شهر‌های شرق و جنوب استان نیز ۸ نفر در این همایش حضور خواهند داشت.

او با بیان اینکه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی و مسئول بنیاد نوجوان از کرمان مهمان همایش دختران حاج قاسم هستند، گفت: این همایش همراه با برگزاری دوره آموزشی جهاد تبیین با حضور اساتیدی از کرمان و تهران است.

حجت الاسلام اکبری نیا افزود: دوره آموزش مجازی دختران حاج قاسم از ۲۷ مهرماه امسال در فضای مجازی در حال برگزاری است.

او  با اشاره به اینکه همایش دختران حاج قاسم ۲ روز برگزار می‌شود، بیان کرد: دختران سنین ۱۵ و ۲۰ سال در این همایش شرکت می‌کنند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت تصریح کرد: هدف از برگزاری همایش دختران حاج قاسم، تربیت و توانمندسازی دختران جوان در عرصه جهاد تبیین است و  این دختران، پس از گذراندن دوره‌های آموزش مجازی و حضوری در جهاد تبیین بین خانواده‌ها و هم سن و سال‌های خودشان با جهاد تبیین انجام وظیفه می کنند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi