پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:16:46 - دوشنبه 14 فروردین 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس کل دادگستری استان کرمان اعلام کرد
تحت تعقیب قرار گرفتن ۱۴۷۰ نفر در کرمان در رابطه با تضییع حقوق بیت‌المال
رئیس کل دادگستری استان کرمان تعداد افرادی که سال گذشته در رابطه با تضییع حقوق بیت المال تحت تعقیب قرار گرفته اند را ۱۴۷۰ نفر دانست و تصریح کرد: قلع و قمع مستحدثات در ۵۵۹ هکتار از اراضی تصرفی در استان نیز انجام و ۱۴۵۵ مورد تغییر کاربری های غیرمجاز نیز شناسایی شده است.

به گزارش دانشجو آزاد: حجت الاسلام ابراهیم حمیدی امروز ۱۴ فروردین ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: در سال گذشته به همت اعضای شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان ۸۸۰ هکتار اراضی تصرف شده به ارزش بیش از ۱۰ هزار و ۱۶۸ میلیارد ریال به بیت المال اعاده شده است.

وی افزود: از مجموع ۲۵۲۶ پرونده مطروحه در حوزه حفظ حقوق بیت المال استان کرمان، ۱۴۱۴ پرونده منجر به صدور حکم و اعاده اراضی تصرفی به بیت المال شده است.

حمیدی تعداد افرادی که در رابطه با تضییع حقوق بیت المال تحت تعقیب قرار گرفته اند را  ۱۴۷۰ نفر دانست و تصریح کرد: قلع و قمع مستحدثات در ۵۵۹ هکتار از اراضی تصرفی نیز انجام و ۱۴۵۵ مورد تغییر کاربری های غیرمجاز نیز شناسایی شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان عنوان کرد: در سال ۱۴۰۱ همچنین ۲۶۰ مورد خلع ید در ۳۲۳ هکتار اراضی نیز انجام شده است.

وی در ادامه از تلاش های انجام شده از سوی دستگاه های دست اندرکار در حوزه حفظ حقوق بیت المال از جمله جهاد کشاورزی شمال و جنوب، منابع طبیعی  شمال و جنوب استان، راه و شهرسازی شمال و جنوب استان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و آب منطقه ای تقدیر کرد.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi