پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

14:49:44 - شنبه 13 آبان 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان زرند به مناسبت سالروز ۱۳ آبان ماه
بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان زرند تاکید کرد: سیزدهم آبانماه با تمام حوادث بزرگ خود همچون تابلوی در مقابل چشمان دوستان و دشمنان انقلاب است.

به گزارش دانشجو آزاد: بسیج دانشجویی دانشگاههای شهرستان زرند از توابع استان کرمان در بیانیه به مناسبت ۱۳ آبان ، تاکید کرد: سیزدهم آبانماه با تمام حوادث بزرگ خود همچون تابلوی در مقابل چشمان دوستان و دشمنان انقلاب است.
متن این بیانیه به شرح زیر است :

دوستان انقلاب آموخته‌اند که تنها در سایه مجاهدت مبتنی بر بصیرت می‌توان بزرگترین قدرت مادی را به رغم کینه توزی‌ها و دشمنی‌های مستمر و اجرای سناریوهای متعدد تجاوز، تحریم، تهدید و فشارهای بین المللی در حوزه حقوق بشر و پرونده هسته‌ای به خاک ذلت نشاند.

دشمنان نیز فهمیده‌اند که ملت ایران بزرگ‌تر، آگاه‌تر و هوشیارتر از آن است که بتوان آن را فریفت و در قالب دوست در دل آن جایی برای خود فراهم کرد.

اگر دیروز دانش آموز و دانشجوی ایرانی با اقتدا به رهبر خویش دوشادوش هم حرکت کردند و ضربات سنگینی به نظام سلطه جهانی وارد آوردند امروز نیز وارثان آنها، در حالی که آمریکا و متحدان اروپایی اش با چالش‌ها و مشکلات روزافزون دست و پنجه نرم می‌کنند، فروپاشیدن همیشه پوشالی نظام لیبرال دموکراسی غرب و ترکیدن حباب اقتصاد سرمایه داری را شاهد هستند و مرگ و وحشت سایه افکنده بر کاخ های سیاه و سفید را به نظاره نشسته‌اند و با تلاشی مضاعف و جهادگونه همواره در حال خلق حماسه و شگفت آفرینی هستند که پیشرفت‌های علمی و درنوردیدن مرزهای دانش یکی پس از دیگری شاهد این مدعاست.

ما دانشجویان بسیجی شهرستان زرند با اعلام شرکت در مراسم راهپیمایی روز مبارزه ملی با استکبار جهانی و نمایش تجدید میثاق ایرانیان با آرمان‌های امام راحل، ضمن بیعت مجدد با ولی فقیه زمان، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت ا… العظمی خامنه ای (مدظله العالی)، بر لزوم هوشیاری و ایستادگی دولت و مردم تاکید و اعلام می‌کنیم:

نهضت بیداری اسلامی مسلمانان در کشورهای اسلامی از آنجایی که مردمی، اسلامی و ضداستکباری است و شواهد فراوانی برای این خصوصیات در معرض دید ناظران بین المللی قرار دارد، هرچند نوپا و نهال است اما ریشه آن به انقلاب اسلامی ایران متصل است لذا در مقابل هجمه استکبار و نظام سلطه مقاومت کرده و حتماً به رشد و بالندگی روزافزون خواهد رسید به شرط آنکه انقلابیون از ظرفیت عظیم اسلام ناب غافل نشوند و همه آرزوهای خود را در آموزه‌های اسلامی جویا باشند. حال که بهترین و آخرین الگو و مدل غرب یعنی لیبرال دموکراسی در حال انحلال و فروپاشی است و مردم آمریکا به دادخواهی از نظام سرمایه داری برخاسته اند، فرصت خوبی است که روشنفکران اسلامی و عربی در تعیین مدل حکومتی جایگزین نظام های دیکتاتوری تأمل و دقت و انصاف بیشتری از خود نشان دهند.

همچنین از دولتمردان و مسؤولان می‌خواهیم که ضمن حفظ وحدت، همگرایی و وفاق ملی حول محور ولایت فقیه و تمسک به وصایای حضرت امام (رحمهالله علیه) آن را عاملی برای ناکامی دشمنان در جهت پیشبرد اهداف خود قرار دهند و اختلافات سطحی را کنار گذاشته و همچون یدی واحد از فرصت‌های پیش رو جهت خدمت به مردم قدرشناس و فداکار ایران استفاده کنند و همگی تلاش نمایند الگویی منسجم و کارآمد از نظام مقدس جمهوری اسلامی به جهانیان ارائه شود.

و اما ما دانشجویان بسیجی، رسالت دانشجویی خود را رساندن پیام های انقلاب اسلامی ایران به مردم بیدار منطقه می‌دانیم و حرکت عالمانه و فداکارانه را تا نابودی دشمنان خیره سر، بازیچه دست آمریکا و صهیونیسم ادامه می‌دهیم و تلاش خود را در تمامی عرصه‌های جنگ سخت و نرم معطوف داشته‌ایم تا در سایه سار ولایت و تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شاهد شکل‌گیری و احیای تمدن اسلامی و جامعه اسلامی باشیم.

لذا دانشجویان بسیجی شهرستان زرند با تکریم و تجلیل از یوم الله ۱۳ آبان ، همچنان بر دفاع از حقوق ملت، عمل به آرمان های امام خمینی (ره) و منویات رهبر فرزانه انقلاب د رتداوم رسالت خویش تاکید داشته و ضمن دعوت از آحاد و اقشار مردم به ویژه نسل بالنده و فرهیخته کشور برای حضور پرشور و آگاه، در راهپیمایی بزرگ امسال ۱۳ آبان ماه شرکت می‌کنیم.

بسیج دانشجویی دانشگاههای شهرستان زرند

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi