پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

14:14:16 - جمعه 4 آذر 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه کرمان:
بسیجیان در حوادث اخیر جان خود را فدای مردم کردند
امام جمعه کرمان گفت: درحوادث اخیر دیدیم بسیجیان جان خود را فدای مردم کردند و با بصیرت عمیق جریان شناس و دشمن شناس خوبی بودند.

به گزارش دانشجو آزاد: حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمان در جمع نمازگزاران گفت:امیدورام تقوای الهی در تمام زوایای زندگی انسان ها وجود داشته باشد.

او افزود: باید توجه داشته باشیم اگر فردی می‌خواهد موفق شود و مسیر رضایت حق را طی کند باید توجه کند در ۳میدان مراقبت جدی داشته باشد.

امام جمعه کرمان اولین میدان را ایمان دانست و گفت: اخلاق میدان دوم است اخلاق مبتنی بر دین و آیات و روایات است و میدان سوم که خروجی دومیدان اول است عمل است که باید متناسب با اخلاق و رفتار باشد.

او تصریح کرد: جامعه ایمانی باید افراد در آن مراقب یکدیگر باشند و باید توصیه به صبر به مقاومت در مصیبت ها، مشکلات، گناهان، گرفتاری‌ها باشد و فقط توصیه به صبر فردی نیست و این صبر در جامعه دینی باید تبدیل به یک جریان عمومی شود.

نماینده ولی فقیه دراستان گفت:هرکس بر مبنای نیت خود حرکت می‌کند و معصومین فرمودند نیت از عمل بالاتر است، چون شاکله آدم را درخود قرار می‌دهد و نیت خوب رفتار و عمل خوب به دنبال دارد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی در ادامه خطبه‌های خود باتبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز نیروی دریایی ارتش و روز مجلس و سالروز شهادت مدرس افزود: مناسبی که در آن قرار داریم سالروز تشکیل بسیج مستضعفان است که هدف و نحوه شکل گیری آن مشخص است و ریشه در صدر اسلام دارد و در حکومت پیامبر ص) و حضرت علی و امام حسین (ع) است.

او افزود: بسیج تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و افتخار کشور مااست یکی از ویژگی‌های بسیج  رامکتب محوری عنوان کرد که دین را خوب می شناسد و دیانت را خوب میفهمد و تفکر بسیجی تفکر درخدمت دیانت است و قلبش در خدمت دین می‌تپد و در این مسیر دچار خطا نمی‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی بابیان اینکه بسیج مطیع رهبری است گفت: بسیج طالب اجرایی شدن احکام اسلامی درهمه رده ها است و خودش در خط مقدم احکام نورانی اسلام را پیاده می‌کند.

او تصریح کرد: بسیج مردم محور است و از توده‌های مردم شکل گرفته است و تشکیل بسیج یعنی تشکیل قدرت مردم است و حلقه وصل مردم و نیرو‌های مسلح است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی درادامه افزود: عمل، نسخه واقعی بسیج است و اگر حرف از مردم می‌زند فدایی مردم است و درحوادث اخیر دیدیم بسیج جان خود را فدای مردم کرد و بصیرت عمیق دارد و جریان شناس و دشمن شناس خوبی است.

او گفت: بسیج فتنه شناس قوی است و فتنه‌های بعد از انقلاب را به خوبی شناسایی و آن‌ها را خنثی کرد و بسیج مراقب است که فتنه‌ای درکشور تبدیل به جریانی نشود و فتنه خاموش شود.

امام جمعه کرمان ادامه داد: بسیج فتنه ستیز و فتنه شناس و فتنه خاموش کن است و جنس لشکر بسیج جنس لشکر عاشورا و بدر است.

انتهای پیام/ط

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi