پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:50:42 - سه شنبه 4 بهمن 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بازدارندگی دفاعی کشور و پیشرفت‌های پزشکی قطعا بدون حمایت دانشگاه‌ها محقق نمی‌شد
رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌های کشور بازدارندگی دفاعی کشور و پیشرفت های پزشکی قطعا بدون حمایت دانشگاه ها محقق نمی شده با این وجود دانشگاه از ظرفیت های لازم برخوردار هستند ولی تحول بنیادین در آموزش عالی با توجه به نیازها ضرورتی است که باید اتفاق بیفتد.

به گزارش دانشجو آزاد: حجت‌الاسلام رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه خوارزمی که با حضور وزیر علوم برگزار شد، گفت: خدمات دانشگاه به کشور غیر قابل انکار است و هر جا قرار بوده اتفاقی رقم بخورد بار آن بر دوش دانشگاه قرار داشته است.

وی با بیان اینکه پیشرفت های دانشگاهی در کشورمان فراوان است، افزود: دشمنی با دانشگاه از ابتدا تا فتنه پیچیده اخیر وجود داشته و معلوم شده که دشمن با ایران پیشرفته و قوی مشکل دارند.

رستمی اسلامی شدن دانشگاه‌ها، درگیر شدن دانشگاه با مسائل کشور، متوازن شدن رشته های دانشگاهی، هدفمند شدن مقالات، اصلاح آیین نامه ارتقا اساتید و تربیت جوانان با ایمان و با شرف از جمله مطالبات رهبر معظم انقلاب از دانشگاه ها بوده اما آنچه می بینیم فاصله جدی اقدامات با مطالبات رهبری است، تصریح کرد: قطعا مجموعه وزارت علوم، شورای عالی انقلاب فرهنگی و دیگر نهادها وظیفه دارند در حوزه آموزش عالی طرحی نو را ارائه بدهند و به بازیابی مجدد امکانات بپردازند.

وی تصریح کرد: بازدارندگی دفاعی کشور و پیشرفت های پزشکی قطعا بدون حمایت دانشگاه ها محقق نمی شده با این وجود دانشگاه ها از ظرفیت های لازم برخوردار هستند ولی تحول بنیادین در آموزش عالی با توجه به نیازها ضرورتی است که باید اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi