پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

3:22:04 - پنجشنبه 3 دی 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اهتزاز پرچم ایران پس از ۷۰ سال توسط ژیمناستیک کاران کرمانی
با حضور ژیمناستیک کاران کرمانی ایران پس از ۷۰ سال در آسیا به مقام رسید.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ حمید گنجعلی خانی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار “کسبه کرمان” در رابطه با کسب مقام آسیایی توسط ژیمناستیک کاران کرمانی گفت:این مسابقات را که با حضور ۲۴۲ ورزشکار از ۱۰ کشور آسیایی برگزار شد، ژیمناستیک ایران با حضور ژیمناستیک کاران کرمانی برای شرکت مسابقات آسیایی انتخاب شدند.

 

رئیس هیئت ژیمناستیک استان کرمان افزود: با شرکت در این مسابقات  در رده سنی بزرگسالان آقای سعید مالکی و سجاد شمسی رده سنی جوانان سهند صفی زاده و امیر حسین بنی اسدی به سرمربی آقای محمد مراتاش سرمربی کرمانی ایران توانست بعد از ۷۰ سال در بخش ژیمناستیک مقام کسب کند که این افتخار بزرگی در وهله اول برای استان کرمان و بعد کشورمان ایران است.

 

وی اذعان کرد:در این دوره از مسابقات که از روز جمعه ۲۰ آذرماه در شهر هوشی مینه ویتنام آغاز شد،در پایان این رقابت ها تیم های ۳نفره، ۵ نفره و ۲ نفره کشورمان، در گروه سنی جوانان توانستند به فینال مسابقات راه یابند. در نهایت تیم سه نفره جوانان ایران متشکل از سهند صفی زاده، علیرضا نبی پور و امیرحسین بنی اسد توانست به طور مشترک با تیم کره جنوبی، در جایگاه سوم ایستاده و مدال برنز را بر گردن خود بیاندازند.

انتهای پیام/س

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi