پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

23:09:44 - شنبه 9 آبان 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آئین نامه اعطای تسهیلات به دانشجویان و فعالان بخش توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی تصویب شد
رئیس مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور، از تصویب آئین نامه اعطای تسهیلات به دانشجویان، طلاب و فعالان بخش توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور خبر داد.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از ایرنا: ابوالفضل خوش منش، گفت: در اجرای آیین نامه تخصیص اعتبارات و نظارت بر اجرای برنامه های ملی و بین المللی، آیین نامه اعطای تسهیلات به دانشجویان، طلاب و فعالان بخش توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور در دبیرخانه کمیسیون تدوین و به تصویب کمیته نظارت رسید.
وی افزود: این آیین نامه به منظور ایجاد انگیزه، تشویق و حمایت از فعالیت های علمی پژوهشی دانشگاهیان و حوزویان غیر عضو هیئت علمی و با هدف کمک به انجام فعالیت های علمی، پژوهشی و آموزشی قرآنی در راستای اهداف منشور توسعه فرهنگ قرآنی تنظیم شده است.
خوش منش اظهار داشت: صلاحیت افراد متقاضی به همراه امتیازبندی، رتبه بندی و تعیین مبلغ وام به حائزین شرایط و اعلام اولویت افراد، بر اساس ضواط مندرج در آیین نامه در کمیته اعطای تسهیلات، بررسی شده و سپس افراد واجد شرایط دریافت وام، به مراجع بانک عامل معرفی می شوند.
رئیس مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور افزود: متقاضیان واجد شرایط می توانند مدارک لازم را به همراه فرم تکمیل شده درخواست تسهیلات برای بررسی به این مرکز ارسال کنند.
به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، بر اساس ضوابط مندرج در آیین نامه، دانشجویان یا طلابی که پایان نامه های آنها از بین اولویت های پژوهشی(فراخوان شده بر روی پایگاه اطلاع رسانی مرکز) انتخاب شده باشد و یا مطالعات و پروژه های پژوهشی و آموزشی هم راستا با اهداف برنامه های در دست اجرا دارند، می توانند ازاین تسهیلات استفاده کنند.
واجدان شرایط دریافت وام می توانند آیین نامه وام و فرم مرتبط را از طریق نشانی: http://www.msrt.ir/fa/quran/pages/Home.aspx دریافت کنند.

انتهای پیام/س

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi