پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:09:00 - شنبه 3 دی 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۶۰ درصد وام‌های دانشجویی نیمسال اول پرداخت شد / ثبت‌نام مجدد وام ودیعه مسکن
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از پرداخت بیش از ۳۶۰ میلیارد تومان وام دانشجویی نیمسال اول تحصیلی خبر داد.

به گزارش دانشجو آزاد:  مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به آخرین وضعیت پرداخت وام‌های دانشجویی نیمسال اول تحصیلی گفت: تا امروز حدود ۶۰ درصد از وام‌ها پرداخت شده و تا پایان هفته جاری ۸۰ درصد از وام‌های متقاضیان پرداخت می‌شود.


وی افزود: سازمان برنامه و بودجه ۱۰ درصد از بودجه را هنوز پرداخت نکرده است و در حال رایزنی هستیم که این ۱۰ درصد هم اختصاص پیدا کند.


گنجی در خصوص پرداخت وام‌های ودیعه مسکن گفت: وام‌های ودیعه مسکن تا کنون هرآنچه که درخواست به صندوق رفاه ارسال شده پرداخت شده است. حدودا یک ماه آینده نیز مجددا ثبت نام وام ودیعه مسکن را آغاز می‌کنیم.


رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اضافه کرد: برای نیمسال اول تحصیلی حدود ۳۵۰ میلیارد تومان پرداخت شده و ۱۱۰ میلیارد تومان آن نیز به زودی پرداخت می‌شود و در مجموع ۴۶۰ میلیارد تومان برای نیمسال اول بودجه در نظر گرفته شده است.


وی تصریح کرد: اگر سازمان برنامه و بودجه به تعهداتش عمل کند تلاش می‌کنیم که هیچ دانشجویی از دریافت وام جا نماند، اما اگر سازمان برنامه و بودجه مبلغی پرداخت نکند برای پرداخت وام‌های دانشجویی با مشکل مواجه خواهیم شد.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi