پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

0:17:24 - یکشنبه 26 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۲۰ هزار دانشجو در موسسه علمی و کاربردی هلال احمر مشغول به تحصیل هستند
معاون آموزشی، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر کشور گفت: ۲۰ هزار دانشجو در موسسه علمی و کاربردی هلال احمر مشغول به تحصیل هستند و تا کنون ۶۰۰۰ دانشجو از این موسسات فارغ‌التحصیل شده‌اند.

به گزارش“دانشجو آزاد”به نقل از خبرگزاری دانشجو، سید حمید جمال‌الدینی، معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر کشور در دیدار با اساتید و کارکنان موسسه‌ علمی و کاربردی هلال احمر استان کرمان با اشاره به حضور ۲۰ هزار دانشجوی فعال در موسسات علمی و کاربردی جمعیت هلال احمر گفت: بیش از ۶۰۰۰ دانشجو از موسسات علمی و کاربردی جمعیت هلال احمر فارغ التحصیل شده اند.
وی با تاکید بر استفاده‌ی این موسسات آموزشی از دانش بومی برای تربیت مهارتی دانشجویان، بیان داشت: موسسه‌ی علمی و کاربردی جمعیت هلال احمر در سال هفتاد و سه با عنوان مرکز آموزش و تحقیقات هلال احمر آغاز به کار کرد و در سال هفتاد و چهار به مرکز علمی و کاربردی تبدیل شد.
جمالدینی با اشاره به اینکه این موسسه در سال هشتاد و یک نخستین گروه دانشجو را پذیرش کرد، تصریح کرد: در حال حاضر سه دانشجویی کار‌شناسی ارشد در این موسسه در حال تحصیل هستند و به دنبال دریافت مجوز برای پذیرش در دوره‌ی دکتری هم هستیم.
معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر کشور با تاکید بر اینکه کیفیت در موسسات علمی هلال احمر دنبال می‌شود، بیان داشت: گاهی انگیزه‌ دانشجویان در هنگام فارغ التحصیلی نسبت به زمانی که وارد موسسه‌ شده‌اند، متفاوت می‌شود و آنان حداقل شرایط برای ورود به پایگاه‌ها را ندارند.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi