پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:59:47 - دوشنبه 20 بهمن 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یک فعال دانشجویی: توصیه های رهبری برای جلوگیری از تکرار اشتباهات ژنو است
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه باهنر کرمان عنوان کرد: توصیه های رهبری برای جلوگیری از تکرار اشتباهات ژنو است.

اسماعیل شریفی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه باهنر کرمان در گفتگو با “دانشجو آزاد” در رابطه با سخنان مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش و پدافند هوایی گفت: توصیه های رهبری برای جلوگیری از اتفاقات مشابه ژنو است. در ژنو یکسری بندهایی را بستند و بعد از اینکه از جلسه خارج شدند گفتند که ما منظورمان از فلان چیز در جزئیات این بود یعنی در کلیات مطالبی را نوشتند که بتوانند هر طور که می خواهند آنرا تفسیر کنند.
شریفی ادامه داد: این اتفاقی است که زیاد افتاده هم در ژنو و هم در دوره آقای خاتمی و هم در برهه های مختلف تاریخ که طرفهای غربی سعی می کنند کلیتی را ببندند که قابل تفسیر باشد و در جزییات هر طور که خواستند تفسیر کنند.
وی افزود: وقتی در برابر حمله یک متجاوز و مستکبر هستیم دو راه برای دفاع هست یکی اینکه خودمان را قوی کنیم و راه دیگر اینکه از او بخواهیم کمتر به ما حمله کند، راه دوم بسیار ساده لوحانه است.
این فعال دانشجویی عنوان کرد: راهی که این دولت در پیش گرفته همچنین در دولت اصلاحات وجود داشت این است که می خواهیم با مذاکرات تحریمها را کم کنیم اما با مذاکره، دشمنی آمریکا با ما کم نمی شود و بنا نیست آنها دست از دشمنی با ایران و مبانی انقلاب اسلامی بردارند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه باهنر کرمان در پایان عنوان کرد: مشکل بزرگ دولت این است که به جای اینکه خودش را قوی کند و به ظرفیت های داخلی توجه کند به ظرفیت های بیرونی و نقطه های خیالی تکیه کرده است.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi