پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

5:57:38 - یکشنبه 1 آذر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تمام تقلای اصلاحات برای برگرداندن فتنه گران
در لحظه قرائت نامه عطا احمدی ناگهان برق مراسم قطع شد که یکی از حضار گفت وقتی بدون رضایت مراسم می گیرید این چنین می شود جمعی از مردم و مسئولان در اعتراض به این حرکت مراسم را ترک کردند.

به گزارش “دانشجو آزاد” آیین نکوداشت عطا احمدی خیر بزرگ مدرسه‌ساز که با حضور گسترده مردم و مسئولین که به منظور تجلیل از جایگاه والای این خیر بزرگ کرمانی آمده بودند، در دانشگاه فرهنگیان آموزش و پرورش استان کرمان  برگزار شد.

اما برگزرای این مراسم با حاشیه های نیز همراه بود

مدیر مسئول روزنامه اطلاعات یکی از سخنرانان این همایش بود که از فرصت این آیین نکوداشت در راستای اهداف سیاسی فتنه‌گران استفاده کرد و نامه‌ی یکی از سران فتنه را قرائت کرد.

در لحظه قرائت نامه عطا احمدی ناگهان برق مراسم قطع شد که یکی از حضار گفت وقتی بدون رضایت مراسم می گیرید این چنین می شود جمعی از مردم و مسئولان در اعتراض به این حرکت، زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس، امام جمعه موقت کرمان و جمعی از مسئولان همایش را ترک کردند.

photo_2015-11-22_15-30-32

دکتر محمد مهدی زاهدی رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی نمره ۲۰ در خصوص حاشیه های مراسم صبح امروز گفت:متاسفانه در این مراسم شاهد قرائت نامه یکی از سران فتنه بودیم که هیچ ربطی به این مراسم نداشت. با قرائت این نامه مراسم به سمت و سوی سیاسی کشیده شد همین امر سبب اعتراض خیرین و پیشکسوتان حاضر در جلسه شد.

با بررسی بیشتر متوجه شدیم عطا احمدی خیر مدرسه سازی که این مراسم برای تجلیل از او برگزار شده بود در اعتراض به استفاده از منابع دولتی حاضر به حضور در مراسم نشد و جای خالی ایشان تعجب همگان را برانگیخت.

photo_2015-11-22_15-30-18

مراسمی که پیش از این عطا احمدی از برگزاری آن به شدت اظهار نارضایتی کرده بود و از آن به عنوان برنامه‌ای اسراف‌کارانه که در راستای بهره‌برداری سلیقه‌ای و حیف و میل بیت‌المال صورت می‌گیرد، یاد کرده بود.

این خیر مدرسه‌ساز خطاب به دعایی نوشته است: استدعا دارم برنامه مرا قیچی کنند و اجازه بدهند بنده در ته ماندهٔ عمرم بیشتر به مردم خدمت نمایم و بتوانم حقوقی را که از مردم محروم و فداکار گرفته و می‌گیرم، حلال کنم و به همان سادگی عطا خداحافظی کنم و محض رضای خدا شما را به ابوالفضل(ع) بفرمایید، این جریان بیهوده را قطع کنند.

با احترام عطا احمدی ۱/۸/۹۴

photo_2015-11-22_15-30-24

 

 

photo_2015-11-22_10-28-23

انتهای پیام/

 

 

 

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi