پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:09:50 - پنجشنبه 20 آبان 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گردهمایی دانشجویان جهان اسلام در کوفه/موکب چندملیتی راه اندازی شد
رئیس سازمان بسیج دانشجویی از برگزاری گردهمایی دانشجویان جهان اسلام در دانشگاه کوفه خبر داد .

به گزارش “دانشجوآزاد” داود گودرزی با حضور در غرفه مهر در نمایشگاه مطبوعات در خصوص فعالیت‌های بسیج دانشجویی در رابطه با پیاده‌روی اربعین دانشجویان گفت: بسیج دانشجویی پارسال و امسال فعالیت گسترده‌ای را در رابطه با پیاده‌روی اربعین دانشجویان انجام داده است با این نگاه که بتواند اندک سهمی را در این کار بزرگ معنوی داشته باشد و همچنین این پیاده‌روی را تا اندازه‌ای تسهیل کند.

وی ادامه داد: در همین راستا ستاد اربعین دانشگاهیان را در سطح وزارت علوم، بهداشت، جهاد دانشگاهی و دانشگاه آزاد با دبیری بسیج دانشجویی و ریاست وزیر علوم راه‌اندازی کرد و سلسله فعالیت‌هایی را در حال حاضر انجام داده‌ که می توان به راه اندازی موکب‌های دانشجویی اشاره کرد، بخشی از این موکب مربوط به دانشجویان غیرایرانی است و موکبی ویژه دانشجویان خارجی و چند ملیتی راه‌اندازی شده است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی افزود: همچنین گردهمایی دانشجویان جهان اسلام  در دانشگاه کوفه برگزار خواهد شد  و یکسری کارهای خدماتی از جمله اسکان دانشجویان در نجف و کربلا برنامه‌ریزی شده است.

گودرزی یادآور شد: در حال حاضر سه موکب اصلی مربوط به بسیج دانشجویی تشکیل شده؛ البته دانشجویان در موکب‌های متعددی که ایجاد کرده‌اند، اسکان خواهند یافت و سازمان بسیج دانشجویی برای ۱۵ هزار نفر از دانشجویان، خدمات اسکان و حداقل شرایط را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: طی هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان نظام وظیفه، دانشجویانی که قصد حضور در راهپیمایی اربعین حسینی (ع) را دارند و مشمول نیز هستند، بدون وثیقه و با یک ضمانتنامه محضری از طریق بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها می‌توانند به کربلا بروند، این کار موجب شد تا دانشجویان دیگر درگیر مراحل پیچیده گذشته نشوند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi