پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:05:18 - شنبه 17 مرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کینه هاشمی از روستاییان به انتخابات سال ۸۴ برمی‌گردد
عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور رفسنجان گفت: کینه هاشمی از روستاییان به انتخابات سال ۸۴ برمی‌گردد. …

سید ضیاء حسینی در گفتگو با خبرنگار “دانشجو آزاد” در رابطه با اظهارات عجیب هاشمی رفسنجانی گفت: هاشمی رفسنجانی بعد از اینکه در انتخابات سال ۸۴ رای نیاورد به دنبال ایجاد مشکلاتی در جامعه بود به طوریکه می توان خیلی از کارشکنی ها در دولت احمدی نژاد را به وی ربط داد.

عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور رفسنجان افزود: رفسنجانی  در این سالها طرفدار سرمایه دارها بوده و امروزه وی با سرمایه داران و کارخانه داران در یک خط فکری هستند و هم و غم ایشان گروه خاصی است نه آحاد جامعه.

این استاد دانشگاه با اشاره به عدم اقبال عمومی از هاشمی رفسنجانی در انتخاباتهای اخیر اظهار داشت: بعد از ناکامی های هاشمی در انتخاباتهای اخیر در این دولت فضا برای وی باز شده است به طوریکه معاون اول رئیس جمهور به توصیه ایشان انتخاب می شود و قطعا وی تسلط و اعمال نفوذ بر انتخابهای دولت یازدهم دارد.

حسینی ادامه داد: اکبر هاشمی رفسنجانی به روستاییان و باسوادها و بی سوادها اهانت می کند در حالیکه خودش روستازاده است؛ به عقیده بنده دلیل این امر عدم اعتماد و اقبال مردم در انتخاباتهای اخیر بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هاشمی تمام تلاش خود را برای بازگشت به عرصه سیاسی کشور انجام می دهد اما اظهارات وی ناصواب بوده و قطعا نتیجه عکس می دهد.

انتهای پیام/

بر چسب ها: ,
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi