پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:58:20 - دوشنبه 14 دی 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کودتای مخملی بازی پنهان منافقین در ایران
در سال ۸۸ خواص بی بصیرت ایران دربازی دشمن حرکت کرده و از این آب گل آلود به نفع دشمن ماهی گرفته اند.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از “پایگاه خبری تحلیلی کارگران کرمان “بارها در همه تحلیل ها و تفسیر ها در خصوص فتنه ۸۸ گفته شده است که اغتشاشات ، اعتراضات ، ضربه به املاک ومنافع ملی از پیش تعیین شده است اما کمتر به این مسئله که متهمان ردیف اول به علم به عمل خود فعالیت می کردند پرداخته شده است .

در فتنه ۸۸ چند محور اصلی وجود داشت که از زبان نماینده دادستان در متن کیفر خواست متهمان قرائت شده ، بدین شکل است :برخی از احزاب مانند مشارکت ،حزب کارگزارن و مجاهدین در زمینه سازی واجرای کودتا ی مخملی در ایران در محور های ذیل مشخص و واضح است .

۱-بررسی عملکرد چند ساله اخیر احزاب فوق اعم از اعلام مواضع در مسائل مختلف و فرا ملی از طریق بیانیه ها و سخنرانی ها که عموما به سیاه نمایی و تشویش اذهان عمومی همراه بوده است.

۲-اخذ تصمیمات محرمانه برای براندازی نظام در جلسلت حزبی و محفلی

۳-ارتباط مستمر و معنادار با بنیاد هاو موسسات که در زمینه ی کودتا ی مخملی فعالیت دارند

۴-جلب حمایت مالی خارجی در راه اندازی” ان جی او “ها گسترش و شبکه سازی آنها با هدف به کار گیری در کودتای مخملی به عنوان لشگر پیاده نظام .

۵-تلاش برای تحقق حاکمیت دوگانه و چند صدایی در کشور با هدف ایجاد شکاف بین نخبگان جامعه

۶-طراحی برای بهره برداری از بستر انتخابات در جهت تحقق کودتای مخملی وتغییر ساختار نظام

لذا این موارد نشان از آن دارد که طرح کودتای مخملی علیه ایران توسط کسانی در حال اجرا بوده است که در سازمان منافقین و پادگان اشرف آموزش دیده بودند لذا این متهمان در خلال اغتشاشات شناسایی و دستگیر شده اند .

تعدادی از متهمان بازداشت شده در فتنه ۸۸ اعلام کرده اند که از سال ۷۸ جذب پادگان اشرف شده ، آموزش دیده اند تا در ایران کودتای مخملی را اجرا کنند و “امیر حسین فتوحی” متهم ردیف اول ؛ اولین اقدام بنده در بمب گذاری سال ۸۴ در یکی از خیابان های تهران بوده است در فتنه ۸۸ هم در حال پرتاب کوکتل مولوتوف به یکی از مراکز دولتی دستگیر شدم.

رضا خادم نیز فرد دیگری است که در پادگان اشرف آموزش دیده بود تا در اغتشاشات حضور مستمر و فعال داشته باشد که وبی کارشان ساختن و هوا کردن بالن های تبلیغاتی با عکس سرکرده گان فتنه بوده است تا  از هواداران موسوی وکروبی به نظر آیند .

زنانی هم در جمع اغتشاش گران بودند که آنان نیز در گروهک منافقین عضو یت داشته و فعال بوده اند “عذرا سادات قاضی نیز جزء یکی از فتنه گرانی بود که مفسد فی الارض به شمار می رفت وی نیز در حین ارتکاب به جرم و پرتاب کوکتل مولوتف به سمت نیروهای انتظامی دستگیر شده است.

این دستگیری ها نشان می دهد که تمامی اتفاقاتی که قرار است در فتنه ۸۸ رخ دهد  به شکل و نحوی با سرکرده و اعضای منافقین هماهنگ می شده است .

از جمله این اتفاقات ،اغتشاشات و ضربه به اموال عمومی ،جعل مهرهای سپاه ،حمله به پاسدارن ،به آتش کشیدن چند پایگاه بسیج مانند ثامن الائمه ، امام حسن و بمب گذاری در مساجد برای تفرقه بین شیعه وسنی و هزاران فعالیت دیگر که در این مختصر نمی گنجد تنها از عهده معاندان نظام بر می آید .

با توجه به اتهاماتی که آشوبگران داشته اند نشان از این مسئله دارد که خواص بی بصیرت ایران دربازی دشمن حرکت کرده و از این آب گل آلود به نفع دشمن ماهی گرفته اند تا آنان نیز به علت عدم رعایت حقوق بشر و دموکراسی تحریم های ظالمانه سخت دیگری را برای ملت بصیر و فهیم ایران وضع کنند .

انتهای پیام/

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi