پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

16:24:59 - یکشنبه 17 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کنگره شهدای دانشجو دایمی می شود
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با ابراز خرسندی از برگزاری نخستین کنگره ملی شهدای دانشجو گفت: امیدواریم این کنگره دایمی شده و به صورت استانی، منطقه ای و ملی برگزار شود.

به گزارش “دانشجو آزاد“  به نقل از ایرنا ؛محمد فرهادی روز یکشنبه در آیین تجلیل از دست اندرکاران نخستین کنگره ملی شهدای دانشجو و خادمان راهیان نور اظهار کرد: یکی از اساسی ترین نیازهای کنونی کشور جهاد در عرصه های مختلف برای پیشرفت است و جهاد علمی و رسیدن به تکنولوژی و تولیدات داخلی جز مهمترین آن ها محسوب می شود.

وی افزود: به طور حتم داشتن نیروهای جوان و دانشجویان مومن و معتقد می تواند در جهاد علمی و پیشرفت کشورمان مثمر ثمر باشد.

نخستین کنگره شهدای دانشجو اسفند ماه سال گذشته برگزار شد.

فرهادی با تاکید بر اینکه باید الگوهایی را به نسل جوان و دانشگاهی کشورمان را معرفی کنیم ، خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه هایی از جمله کنگره شهدای دانشجو و اردوهای راهیان نور می تواند به معرفی رشادت های شهدا و ایثارگران و نقش آن ها در دفاع مقدس کمک کند.

وزیر علوم تصریح کرد: باید برگزاری اردوهای راهیان نور جدی تر گرفته شود و دانشگاه ها نیز در این زمینه همراهی و همکاری مناسب تری داشته باشند.

در این مراسم که در سالن همایش های وزارت علوم برگزار شد مسئولان ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی و مازندران به ترتیب به نمایندگی از نواحی بسیج دانشجویی در برگزاری کنگره شهدای دانشجو و اردوی راهیان نور تجلیل شدند.

همچنین سرپرستان دانشگاه های ایلام و اصفهان به ترتیب به نمایندگی از روسای دانشگاه های برگزیده در اردوی راهیان نور و گنگره شهدای دانشجو مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم از تلاش های محمد ودود حیدری رییس سابق سازمان بسیج دانشجویی نیز قدردانی شد.

انتهای پیام /*

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi