پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:13:12 - یکشنبه 11 مرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کمک تسلیحاتی آمریکا به کشورهای منطقه به منظور ایجاد بی ثباتی در خاورمیانه
عضو هیات علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمان گفت:کمک تسلیحاتی آمریکا به کشورهای منطقه به منظور ایجاد بی ثباتی در خاورمیانه است.

محمد جواد افشاری نژاد در گفتگو با خبرنگار “دانشجو آزاد” در خصوص سفر اخیر کارتر به منطقه گفت: وزیر دفاع آمریکا بعد از توافق هسته ای با ایران در یک سفر دوره ای به بهانه راضی کردن متحدانش به منطقه خاورمیانه آمده است.

عضو هیات علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمان افزود: کارتر به فلسطین، عراق، اردن و عربستان رفته در حالیکه عراق و اردن هیچگاه مخالفتی با مذاکرات ایران و ۵+۱ نداشته اند که نیاز باشد راضی شوند.

این استاد دانشگاه با اشاره به کمک تسلیحاتی آمریکا به کشورهای منطقه عنوان کرد: این نوع رفتارهای آمریکا در منطقه نشان می دهد که آمریکا به هیچ وجه دنبال ایجاد صلح و ثبات در خاورمیانه نیست و همچنان محور شرارت بوده و بدنبال خرابکاری در منطقه است.

وی تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری بارها فرمودند ما به آمریکا اعتماد نداریم و این مسئله در طول این سالها بارها به اثبات رسیده و نفس سلطه جویی آنها از بین رفتنی نیست.

افشاری نژاد اظهار داشت: وقتی تمام هم و غم آمریکا کسب رضایت صهیونیستها نمی توان به خوش نیتی آنها امیدوار بود و در روابط دیپلماتیک با آنها باید نهایت هوشیاری را به خرج داد.

استاد دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمان اذعان کرد: نفس مذاکرات ثابت کننده اقتدار ایران اسلامی بود زیرا جمهوری اسلامی با مقاومت و ایستادگی ۶ قدرت جهانی را پای میز مذاکره کشاند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بهانه جویی های آمریکا تمام نشدنی است و بعد از مساله هسته ای به دنبال مطرح کردن مباحث حقوق بشر و تروریسم است و مشکل آنها با اصل نظام جمهوری اسلامی است پس همیشه به دنبال بهانه هستند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi