پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:47:34 - سه شنبه 25 فروردین 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کمک به دانشجویان کم بضاعت، ایجاد فرصت و رفاه حال دانشجویان از اولویت های دانشگاه است
کمال جوانمرد، کمک به دانشجویان کم بضاعت، ایجاد فرصت مناسب برای ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر و رفاه حال دانشجویان را از اولویت های مهم این دانشگاه برشمرد.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر با تاکید براینکه این دانشگاه توانسته با ایجاد تسهیلات بانکی، پذیرای مشتاقان به کسب علم و دانش و تحصیلات عالیه باشد گفت: در سال ۱۳۹۳، بالغ بر ۵ میلیارد ریال وام بانکی به ۷۵۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر پرداخت شده است.

کمال جوانمرد، کمک به دانشجویان کم بضاعت، ایجاد فرصت مناسب برای ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر و رفاه حال دانشجویان را از اولویت های مهم این دانشگاه برشمرد و افزود: بالغ بر ۷۰ درصد از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر در سال ۱۳۹۳ از تسهیلات وام شهریه، وام تحصیلی، وام ازدواج و  سایر وام های بلند مدت و کوتاه مدت برخوردار شده اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر با اشاره به اینکه به دانشجویان مجرد متقاضی دریافت کمک هزینه تحصیلی مبلغ ۵میلیون ریال و به دانشجویان متاهل ۶ میلیون ریال تسهیلات بانکی اعطا می گردد گفت: به دانشجویان مجرد مبلغ ۵میلیون ریال و به دانشجویان متاهل۷میلیون ریال وام اجاره مسکن پرداخت می شود.

وی از پرداخت وام ۱۵میلیون ریالی ازدواج به مزدوجین دانشجو خبرداد و خاطر نشان کرد: همچنین آن‌دسته از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که از ۶ شهریورماه ۱۳۹۳ مبادرت به امر مقدس ازدواج نموده اند، می توانند با ثبت نام در سامانه تسهیلات ازدواج معاونت دانشجویی به نشانیwww.stu.iau.ir از وام ۱۰۰ میلیون ریالی بهره مند گردند.

جوانمرد از پرداخت وام تامین شهریه معادل۶۰ درصد شهریه به دانشجویان مشغول به تحصیل در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته اشاره کرد و گفت: دانشجویان مشغول به تحصیل در مقاطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد نیز می توانند معادل۵۰ درصد شهریه خود را از تسهیلات وام تامین شهریه استفاده کنند.

وی به پرداخت وام ضروری تا مبلغ ۱۲ میلیون ریال اشاره کرد و افزود: دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته تاسقف ۵میلیون ریال و ۳مرتبه در طول تحصیل، دانشجویان کارشناسی پیوسته تا سقف ۵میلیون ریال تا ۷مرتبه در طول تحصیل و دانشجویان کارشناسی ارشد تا سقف ۱۰ میلیون ریال تا ۳مرتبه در طول تحصیل می توانند از وام بلند مدت شهریه با بازپرداخت بعد از فراغت از تحصیل  استفاده کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، اقدامات مثبت دکتر میرزاده، ریاست عالی دانشگاه مبنی بر ایجاد تسهیلات رفاهی برای دانشجویان را ستود و گفت: امید است در سال ۱۳۹۴ که از سوی مقام معظم رهبری به سال« دولت و ملت، همدلی و هم زبانی» مزین گردیده بتوان بیش از گذشته به قله های رفیع علم و دانش دست یافت.

 

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi