پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:12:22 - شنبه 22 اسفند 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کفاشیان: از بالا به فردوسی پور دیکته شد که من را بزنند
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: «یک سری ارگان‌ها و تشکیلات از جمله صدا و سیما تمام هم و غمشان این است که کفاشیان دیگر نباشد و حذف شود.»

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از جام نیـوز، ثبت‌نام از نامزد‌های انتخابات فدراسیون فوتبال همچنان ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود تا روز آخر چهره‌های معروفی ثبت‌نام کنند.

کفاشیان هنوز هم معتقد است که تلویزیون با او مشکل دارد و ممنوع التصویر است و اگر به برنامه ۹۰ هم دعوت شده برنامه‌ریزی شده بوده است تا او را بکوبند: «هنوز هم ممنوع‌التصویر هستم. من دست آنها را خواندم و برای همین هم به برنامه ۹۰ رفتم. یک سری ارگان‌ها و تشکیلات از جمله صدا و سیما تمام هم و غمشان این است که کفاشیان دیگر نباشد و حذف شود. این هدفشان است. برای همین هم ما ممنوع‌التصویر شدیم که الهی شکر که دوربین به سمت ما دیگر نمی‌آید. برای همین هم در برنامه ۹۰ تصمیم گرفتند من را بزنند.»

وی در توضیح ادعایش گفت: «از بعد از ظهر دوشنبه تصمیم گرفتند این کار را بکنند و مسئولان از بالا این موضوع را به فردوسی‌پور دیکته کردند و به او دستور دادند. من هم می‌دانستم که این برنامه از قبل طراحی شده وجود دارد، قبول کردم که به ۹۰ بروم. من چیز پنهانی در زندگی‌ام ندارم که بخواهند آنجا از من آتو بگیرند. هر چه که بود واقعیت‌ها را گفتم.»

کفاشیان ادامه داد: «به نظر من استنباط‌ها و فیدبک‌هایی که از این برنامه گرفتم خوب بود چون واقعیت‌ها را در این برنامه گفتم حتی گفتم که همه دست به دست هم داده‌اند تا بگویند در فوتبال فساد است تا فوتبال را بزنند. فوتبال دست کیست؟ دست کفاشیان. پس اگر فوتبال را بزنیم می‌توانیم بقیه را به راحتی بزنیم.»

رئیس کنونی فدراسیون فوتبال در پایان تصریح کرد: «چنین تفکری را در مجلس، قوه قضاییه، صدا و سیما و اطلاعات حاکم می‌کنند که فوتبال فاسد است و دلیلشان هم این است که فلان ورزشکار ۸۰۰ میلیون تومان دستمزد گرفته و یا فلان مربی ۵۰۰ میلیون قرارداد می‌بندد. این نامش فساد نیست بلکه عرضه و تقاضاست.»

بر چسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi