پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

0:29:11 - شنبه 4 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کشورهای اسلامی باید به فساد و سوء مدیریت در مکه پایان دهند
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان بم در محکومیت حادثه منا با صدور بیانیه ای اعلام کرد:کشورهای اسلامی باید به فساد و سوء مدیریت در مکه پایان دهند.

به گزارش “دانشجو آزاد”  شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان بم در محکومیت حادثه منا بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد:

 

یکبار دیگر، بی کفایتی رژیم آل سعود از امت مسلمان در حال جنگ با شیطان و مظاهر آن در منا قربانی گرفت وحج امسال را به تلخ ترین مراسم بین المللی مسلمانان تبدیل ساخت .

حادثه تاسف برانگیز «منا» و درگذشت تعداد کثیری از زائران بیت الله الحرام در حین انجام مناسک حج، فاجعه‌ای فراموش ناشدنی است که تا ابد در تاریخ ثبت خواهد شد.

فاجعه تأسف باری که در منا اتفاق افتاد، نشان بارز سوء مدیریت و بی کفایتی حاکمان عربستان است؛ چراکه آنها زیر بار حرف منطقی نمی روند و با دروغ پردازی و فضا سازی رسانه ای به دنبال تبرئه خود می باشند.

انگار رژیم متحجر و بی لیاقت آل سعود دست در دست صهیونیستها و تروریستهای داعش و النصره وارتش مصرکمر به کشتار و آواره سازی و انهدام حرث و نسل مسلمانان در فلسطین وسوریه و نوار غزه و یمن و اینک مرا سم حج در مکه و منی بسته اند .

رژیم دست نشانده و بی کفایت آل سعود با حمایت همه جانبه از جنگ افروزی تکفیری ها و تروریست های وهابی و تحمیل جنگ خانمانسوز بر مردم مظلوم و انقلابی یمن، امنیت کشورهای منطقه را به خطر انداخته است.

باید از طریق کشورهای اسلامی به فساد و سوء مدیریت در مکه پایان داده شود و بین الملل اسلامی باید اداره دو شهر مکه و مدینه را برعهده گیرند. چراکه نفوس مسلمانان در خطر جدی افتاده است.

ما دانشجویان بسیجی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی شهرستان دارالصابیرن بم این فاجعه بزرگ را به امام زمان(عج) و نائب بزرگوارشان، امام خامنه‌ای و به امت اسلامی بویژه ملت ایران و علی‌الخصوص خانواده‌های داغدار تسلیت عرض می‌نماییم و عزاشدن عید قربان مسلمین در فاجعه مصیبت بار منا و حادثه تلخ مسجدالحرام را ناشی از بی کفایتی، مدیریت غلط و عدم عمل دولت سعودی به تعهّدات و مسوولیّت خود نسبت به حفظ جان و سلامت ضیوف الرحمان دانسته و خواستار رسیدگی کامل موضوع توسط مراجع داخلی و بین المللی و احقاق حقوق جانباختگان و مجروحان این حادثه جانگداز هستیم.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi